- Fitness náramky Charge 5 a Luxe se odmítají synchronizovat s některými telefony Samsung
- Problém pravděpodobně souvisí s aktualizací na Android 13
- Postiženi jsou hlavně majitelé ohebných telefonů
Příchod nové aktualizace je téměř vždy pozitivní událostí. Někdy se ovšem stane, že kromě kýžených nových funkcí a oprav chyb s updatem paradoxně přijde také nějaký ten šotek, který nejednoho pěkně potrápí. To se stalo také majitelům telefonů Samsung, na něž dorazil Android 13 společně s nadstavbou One UI 5.0. Problém se týká komunikace s náramky od Fitbitu a překvapivě se zdá, že chyba je v jejich aplikaci.
Z prozatím neznámého důvodu se produkty Fitbit Charge 5 a Fitbit Luxe odmítají s aktualizovanými smartphony synchronizovat. Potíže hlásí především uživatelé ohebných zařízení z řad Galaxy Z Fold a Galaxy Z Flip. Že se nejedná o náhodný problém postihující jen hrstku lidí, potvrdil také samotný Fitbit na svém oficiálním fóru. Pozitivní informací je, že společnost již pracuje na aktualizaci své aplikace, která by měla v dohledné době dorazit.
Než update dorazí, doporučuje Fitbit nainstalovat aplikaci na jiné zařízení s iOS 14 a vyšším či Androidem 8 a vyšším, na kterém lze naměřená data dočasně synchronizovat. Mezi obecné rady patří také restartování telefonu, vymazání cache či přeinstalování aplikace.