Sledujte nás na YouTube

MojeGalaxy: Samsung ke Galaxy S8 a S8+ v ČR opět nabídne prémiový servis

Pro budoucí majitele Samsungu Galaxy S8 či Galaxy S8+ si výrobce připravil zajímavý bonus v podobě služby MojeGalaxy. Ta navazuje na poskytovaný servis MojeS7 předchozí sedmé řady, kterou mohou zákazníci využívat do léta 2017. S MojeGalaxy mají noví majitelé obou novinek možnost bezplatně kontaktovat speciální infolinku na čísle 800 66 53 77, kde jim operátoři poskytnou veškeré potřebné informace týkající se jejich zařízení (informace ohledně nastavení, návodu či reklamace). Infolinka je k dispozici od pondělí do soboty v době od 8.00 do 20.00 a v neděli od 8.00 do 18.00.

V redakci už nový Samsung Galaxy S8/S8+ testujeme :)
V redakci už nový Samsung Galaxy S8/S8+ testujeme :)

Infolinka dále slouží k poskytování nadstandardních služeb. Jednou z nich je například možnost osobního vyzvednutí poškozeného telefonu na území České republiky a Slovenska. Majitelé prostřednictvím infolinky zavolají na zákaznický servis a následně je kontaktuje servisní pracovník, který se zákazníkem domluví čas a místo vyzvednutí dle jeho přání. Po dobu opravy získá zákazník náhradní mobilní telefon (dle dostupnosti), aby nemusel řešit výpadek vlastními silami. Po opravě bude telefon opět osobně předán zpět.

Samsung Galaxy S8 & Galaxy S8+ v kostce

  • uvedení na trh: 28. dubna, z předobjednávek 21. dubna
  • barevné varianty pro ČR: černá, šedivá, stříbrná a modrá
  • operační systém: Android 7.0 Nougat + vlastní uživatelské prostředí
  • procesor a RAM: Samsung Exynos 8895, 4 GB
  • ceny s DPH: Galaxy S8: 21 999 Kč, Galaxy S8+ 24 999 Kč
  • příslušenství: kompletní přehled příslušenství naleznete zde

V případě, že se majitel rozhodne navštívit některou ze zákaznických servisních center Samsung osobně, doba jeho návštěvy během opravy nezabere více než hodinu, umožňuje-li to typ závady zařízení. Tuto službu poskytuje Zákaznické centrum Samsung v Praze (Zákaznické centrum Samsung Plaza, Ječná 36 a nově otevřené zákaznické centrum Alza TechZone, Bubenské nábřeží 13), Brně (AVION Shopping Park) a Ostravě (Nádražní 307/102).

Služba MojeGalaxy platí pro zařízení zakoupená koncovým zákazníkem v oficiální distribuční síti do odvolání a nevztahuje se na mechanická poškození či vady způsobené uživatelem. Podrobnější informace o službě budou již brzy k dispozici na této adrese a v aplikaci Samsung Members, která je předinstalovaná v mobilním zařízení.

Samsung Galaxy S8 se začne v České republice prodávat 28. dubna za doporučenou cenu 21 999 Kč, model Galaxy S8+ za 24 999 Kč. Telefony je možné si předobjednat u vybraných prodejců od 29. března, 18:00 hodin, do 19. dubna, 23:59 hodin. Pokud tak zákazník učiní, obdrží telefon až o 8 dní dříve než v běžném prodeji.

Michal Javůrek

5 komentářů

  1. Peter (neregistrovaný)

    Skusenost s “Premiovy servis Samsung” na Slovensku: Vraj ak sa da oprava vykonat na mieste, spravia ju hned a ak nie, odnesu do premioveho servisu a zapozicaju nahradnu S7.

    Realita: Pokazila sa mi S7. Zavolam linku Samsung Servis, pretoze mesiac stara S7 stracala signal aj kontakt so sim kartou. Povedal som im, ze teda je pokazeny, nech mi ho pridu zobrat a zapozicaju nahradnu S7. Odpoved: Nooo my teraz nemame k dispozicii S7 na zapozicanie. Otazka: Preco? Odpoved: No lebo na cele Slovensko mame iba 9 ks a vsetky su zapozicane. Otazka: A kedy budu k dispozicii? Odpoved: Neviem, mozno niekedy zajtra, alebo o par dni, tyzden az dva. Odpoved: Uzasne. Zavolate mi zajtra, ci budu k dispozicii a ak ano, jeden mi rezervujete? Odpoved: Ano.

    Druhy den nic, tak na treti den volam: Dobry den, mate uz k dispozicii zapozickovy S7? Odpoved: No mali sme jeden dnes ale zrovna sme ho zapozicali zakaznikovi. Moja odpoved: Vcera ste mi slubili, ze mi jeden rezervujete. Odpoved: Prepacte, kolega na vas zabudol. Moja otazka: Vy si hovorite premiovy servis? Kaslem na vase zapozicanie, pridte mi zobrat aspon ten telefon. Auto S7 prislo asi o 3 dni. Otazka: Viete to spravit na mieste? Samsung clovek: No, ja tu nemam ziadne naradie, posle sa to normalne do servisu, vypisem vam papiere. Ja: Aky je potom rozdiel, ked si to do servisu odoslem ja, alebo cez obchod, kde som to kupil? Samsung clovek v aute: No ziadny, iba ze vam to do servisu odnesieme my. Ja: Uzasne.

    Cca. o tyzden volam Samsung linku 0800665377, v akom stave je moja reklamacia. Odpoved: My nevieme, to si musite zavolat do servisu. Ja: Ale ved vy ste Samsung Premium servis, to nemate ziadne info? Odpoved: Nevieme, musite si zavolat do ESC, dame vam kontakt alebo si ho najdete na ich stranke.

    CCa. za dalsi tyzden chlap zo Samsungu doniesol telefon, vysledok: Vada sa neprejavila. Zapnem telefon, vsetko fungovalo, aj signal, aj karta. Ale “Vada sa neprejavila” a pritom ocividnu zavadu opravili. Zrejme, aby sa nemusela pocitat jedna uznana reklamacia a v pripade dalsej zavady a pripadnej tretej, stvrtej nemuseli vracat peniaze.

    Toto su “Premium” sluzby Samsungu. Dakujem, nikdy viac.

    • Peter: nevím co jsi čekal s tím autem :-) to auto si prostě přijede pro ten mobil když to požadujes. Nic víc. Na ostatní bych si stěžoval.

    • Petr (neregistrovaný)

      Dobrý shit! Vlastní zkušenost s Apple servisem (Apple care free do 1 roku od aktivace zařízení): Koupil jsem 5Sko, cca za měsíc se nějak pokazil home button – byl jakoby stále zamáčknutý/propadnutý, a reagoval jen na velmi tuhý stisk. Našel jsme si na netu číslo nejbližšího servisu (iStyle), zavolal na info, oni mi řekli at to tam donesu, tak jsem to tam donesl, oni na to mrkli, jejich servisák mi hned řekl, že je to výrobní vada, podepsal jsem papíry a dostal úplně nový kus, hned, na místě, bez čekání, ne oprava ale NOVÝ… tomu říkám premiový servis :-)

    • Rr (neregistrovaný)

      Tvl …slovák :-) Hezká pohádka až na pár nelogických nebo odporujících se míst..takže buď smyšlené nebo seš prostě jen blbej :-)

  2. karl (neregistrovaný)

    Tak to jsem se hodně nasmál..dost mi to připomnělo “deník nadějného Kysučana”…znám podobné služby :D

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *