TOPlist

Mi Band 6 je v předprodeji. Xiaomi láká na dvě zásadní novinky

800 600 Xiaomi Mi Band 6

Šestá generace populárního chytrého náramku od Xiaomi je tady. Na českém trhu si již můžete předobjednat nový Mi Band 6, které má opět čím zaujmout. U Xiaomi ale stojí za zmínku také Mi Fan Festival, který tento týden míří již do finále.

Xiaomi Mi Band 6

Nová verze fitness náramku od Xiaomi opět disponuje větším displejem, který tentokrát narostl poměrně významně, a to na 1,56 palce, takže nyní pokrývá prakticky celou přední část těla náramku. Ruku v ruce s tím narostlo i rozlišení a také jemnost displeje.

Hardwarové parametry Xiaomi Mi Band 6

Konstrukce

Rozměry: 47,4 × 18,6 × 12,7 mm, hmotnost: 24,3 g, zvýšená odolnost: 5 ATM

Systém, procesor a paměť

Operační systém: vlastní systém, čipset: nezjištěno, RAM: 2 MB, interní paměť: 32 MB

Displej, konektivita a baterie

1,56", AMOLED, rozlišení: 152 × 486 px, NFC: , Bluetooth: 5.0, Wi-Fi: ne, GPS: (), Baterie: 125 mAh, bezdrátové nabíjení:

Tím ale výčet novinek nekončí, byť větší a kvalitnější displej je bezesporu tím nejzásadnějším, co Mi Band 6 nabízí. Novinkou je nicméně také senzor pro měření hladiny kyslíku v krvi (SPO2). Vzrostl i počet sportovních, které je náramek schopný měřit, a to konkrétně z 11 na 30. A automatické rozpoznání a zahájení měření umí Mi Band 6 nově u šesti různých sportů. Poslední novinkou je nižší startovací cena – zatímco loňský model se začal prodávat za 1 490 korun, nový Mi Band 6 startuje na 1 190 Kč.

Mi Fan Festival

Ještě do konce tohoto týdne běží Xiaomi Mi Fan Festival. Zbývá tedy poslední několik dnů, kdy je možné využít nezanedbatelné slevy na prakticky všechny produkty Xiaomi. Zatímco u telefonů získáte nižší cenu po zadání kódu „MiFan“ v košíku, tak v případě příslušenství je sleva již promítnuta v koncové ceně. Celou nabídku Mi Fan Festivalu najdete na tomto odkazu, níže jsme pak vybrali ty nejzajímavější kousky.

Xiaomi Mi Watch

Autor článku PR článek
PR článek
Takto označený obsah má charakter reklamního sdělení, jehož zadavatelem je subjekt třetí strany. Máte-li zájem o spolupráci či publikaci PR článku, kontaktujte nás na e-mailu [email protected].

Kapitoly článku