Internetová samoobsluha Moje O2 je nově k dispozici jako aplikace pro chytré mobilní telefony. Aplikace je dostupná pro telefony s operačním systémem Android a iOS, později je v plánu také verze pro Windows Phone.
Aplikace Moje O2 umožňuje přístup k vyúčtováním a stavu volných jednotek (volné minuty, FUP a další). Dále je možné v aplikaci aktivovat a spravovat doplňkové služby, například Internet v mobilu neboroaming – a mnoho dalšího. Aplikace je určena pro zákazníky z řad jednotlivců a domácností a umožňuje přístup ke správě mobilních hlasových i datových služeb, a to jak zákazníkům s předplacenou kartou, tak zákazníkům s paušálem.
Aplikace je zdarma a není třeba se do ní nijak registrovat – identifikace zákazníka probíhá na základě přihlášení telefonu k mobilní síti. Všechny změny jsou zákazníkovi potvrzené zasláním SMS.
Moje O2 pro předplacenkáře
Internetová samoobsluha Moje O2 byla nedávno také rozšířena o možnost on-line správy a nastavení předplacených mobilních služeb. Klíčovou funkcí je zobrazení historie čerpání a dobíjení kreditu.Zákazníci zde také snadno zjistí aktuální zůstatek kreditu, který lze rovnou dobít on-line. Internetovou samoobsluhu najdou všichni zákazníci na této adrese.