Příběhy jsou formát sdílení, s nímž poprvé přišel Snapchat. Od něj ale následně sdílení zážitků na 24 hodin okopíroval WhatsApp, Facebook i Instagram. Zatímco ve Facebook Messengeru funkci Můj den téměř nikdo nepoužívá, na Instagramu svůj Příběh denně sdílí 250 milionů lidí, tedy zhruba o 100 milionů lidí víc, než tomu je na Snapchatu. A protože Instagram patří od roku 2012 Facebooku, přímo se nabízí možnost propojení sdílení v Messengeru s Instagramem. Již brzy tak možná přibude v Instagramu možnost pro simultánní sdílení prostřednictvím Messengeru.
🚨 ALERT 🚨
Instagram is testing option to share your 'Story' directly to Facebookh/t @mruiandre pic.twitter.com/VTqI92dNJe
— Matt Navarra (@MattNavarra) September 6, 2017
Informaci na Twitteru sdílel Matt Navarra s odkazem na uživatele @mruiandre, jemuž se v portugalské mutaci služeb již tato funkce zobrazila. Facebook tak pravděpodobně provádí klasický A/B test, kdy sleduje reakce pokusné skupiny uživatelů a podle toho rozhodne o rozšíření pro všechny. Krok by se ale ze strany Facebooku jevil určitě jako logický, protože by jím zachránil funkci Můj den v Messengeru a zároveň potenciálně přilákal další uživatele na Instagram.