Facebook začal na Instagramu testovat funkci, která by umožnila sdílení dat o poloze shromážděných Instagramem na Facebook. Prototyp této testované funkce naznačuje, že data Historie polohy shromážděná při spuštění funkce Místní služby v Instagramu, budou použita k podpoře cílení reklam na Facebooku.
Lepší cílení reklam ve vašem okolí
Pokud uživatel zapne svůj telefon či tablet a k tomu spustí Instagram, tak bude Facebook vědět, na jakém místě se zařízení vyskytuje. Mluvčí společnosti Facebook řekl, že provádějí testy funkcí, které ale nebudou v budoucnu zveřejněny. Díky tomu není jasné, zda se funkce skutečně objeví, nebo ji společnost bude testovat jen na nějakém vzorku uživatelů.
Mohlo by se hodit:
Podle mluvčího společnosti Facebook neukládá data o historii v reálném čase. Pokud by byla funkce skutečně nasazena do ostrého provozu, mohla by na uživatele cílit lokální reklamy (restaurace, služby, aktivity…).