Domů » Bleskovky » Instagram přepracoval vyhledávání, vypadá jako na TikToku

Instagram přepracoval vyhledávání, vypadá jako na TikToku

Sociální síť zaměřená na fotografie a videa Instagram chystá velkou změnu ve vyhledávání. V tomto se platforma podle všeho inspirovala u svého konkurenta, sociální sítě TikTok. Změna ve vyhledávání totiž vzdáleně připomíná  právě populární aplikaci pro tvorbu krátkých videí.

instagram unsplash
Instagram se chystá přepracovat své vyhledávání

Vyhledávání na Instagramu už nemá nabízet pouze uživatelské účty, hashtagy a místa, ale rovnou i fotografie a videa. Díky tomu bude snazší nalézt relevantnější odpověď na položený dotaz. Kromě zpřesnění hledání umožní změna také objevovat nová témata, která by vás mohla zajímat, aniž byste museli znát konkrétní uživatelský účet či přesně znějící hashtag.

Instagram Search
Nově se ve vyhledávání zobrazí také fotografie a videa

Právě v tomto ohledu změna ve způsobu hledání obsahu připomíná TikTok, který rovněž zobrazuje odpovědi na dotazy, které se netýkají konkrétního uživatelského účtu. Kdy se dočkáme spuštění nového vyhledávání pro všechny jazyky, není prozatím jasné, nicméně prioritu budou mít výsledky vyhledávání v angličtině.

Michael Chrobok

Fanoušek mobilních technologií, amatérský fotograf, příležitostný sportovec a městský cyklista. Ve volném čase rád cestuje, zahraje si hru, nebo se ponoří do světa Zaklínače či Star Treku.

Diskuze k článku

  1. Na jednu stranu co novýho vymejšlet. Na druhou stranu je to takovýto vopičení, který je dneska zažitým standardem.

Napište komentář

Redakce si vyhrazuje právo mazat komentáře, které nesouvisejí s tématem diskuze, nebo jsou útočného či urážlivého charakteru (pomluvy, vulgarity, rasismus či ponižování). V případě porušení těchto pravidel chování může redakce zakázat přístup do diskuze.

Odeslané komentáře jsou strojově kontrolovány (spam, nevhodné výrazy…).