Sledujte nás na YouTube

HTC má problém: displej U11+ zobrazuje po dotyku bílé pruhy

HTC U11+ je vcelku povedený smartphone, kterým se koncem roku pokusila tato tchajwanská společnost zabodovat v těžké konkurenci. To se však nepodařilo a HTC opět skončilo ve ztrátě, jak tomu již je několik let.

Prodejům zřejmě nepomůže ani nově objevená chyba ve zmiňovaném modelu U11+. Některé kusy totiž trpí podivným bugem. Telefon po dotyku na displeji zobrazuje množství bílých linií, které působí značně rušivým dojmem. Horizontální čáry během několika chvil zmizí, ale to rozhodně není omluvou.

Na problém nás upozornil náš slovenský čtenář Ivan Zima, za což mu tímto děkujeme. Poskytl i video, které si můžete prohlédnout níže.

Problém je zřejmě v hardwaru

Chybu hlásí nejen náš čtenář, ale také množství uživatelů po celém světě. Oficiální vyjádření HTC zatím neexistuje, nicméně vše nasvědčuje tomu, že jde o chybu hardwaru. Čáry se totiž některým uživatelům začaly ukazovat až po několika měsících používání a navíc se netýkají všech dodaných kusů.

Zvláštní však je, že problém dle všeho není vždy permanentní. Někteří uživatelé hlásí, že se čáry například několik dní neobjevují, než na ně znovu narazí. Možným vysvětlením by byl problém s upevněním nějakého interního konektoru, či třeba přílišná citlivost na změny teploty a/nebo vlhkosti.

HTC reklamovaná zařízení opravuje (či vyměňuje), ale k nějakému komplexnímu řešení se zatím nemá. Na YouTube lze podobných videí od uživatelů z celého světa najít celkem dost.

Tomáš Krompolc

Fanoušek Androidu, Googlu a moderních technologií. Rád si poslechne tvrdší hudbu a mezi jeho nejoblíbenější seriály patří ty z produkce Netflixu. V současné době je spokojeným majitelem telefonu OnePlus 6.

9 komentářů

  1. Michal (neregistrovaný)

    Tento problém má plno HTC modelů, ale probíhá to u každého jinak. Koupil jsem si minulý rok HTC U11 a manželka také. Její model za celou dobu nezobrazoval tyto pruhy vůbec, jen po aktualizaci na Oreo 8.0 to udělal jednou. Můj model zobrazoval pruhy (nepravidelně) cca jednou, dvakrát týdně. Po aktualizaci Oreo 8.0 to udělal tak dvakrát a od té doby (cca od února) se již ani jednou pruhy nezobrazily. Buďto je na vině zima (tedy mrazy) nebo nevím co to přesně způsobovalo, ale na funkci to nemělo vliv, objevily se a za minutu zmizely. Nyní je vše v pořádku, chtěl jsem řešit reklamací, ale nereklamoval jsem nakonec.

    • Ivan (neregistrovaný)

      Ano je to velmi neprijemne, dost eur som vyvalil za mobil, len teraz absolutne nemam cas ho reklamovat a je to presne tak ako to je spracovane v clanku, ze raz tie pruhy su uplne extremne a inokedy vobec nie su vidiet. Tiez mam podozrenie, ze je to na zaklade teploty,ale mne toto zacal mobil robit po 3 mesiacoch.
      Mam dual sim U11 silver

  2. Joe (neregistrovaný)

    Mam mensi verzi HTC U11 a take mam s displejem problem, pri zatezi a zahrati telefonu mi pri multidoteku na displeji detekuje vice doteku nez by melo byt, nebo se doteky navzajem rusi, takze ovladani dvema prsty zaroven je nemozne. Bohuzel take budu reklamovat, take kvuli druhemu pronlemu, kdy jeden ze stereo repraku hraje cca o 50% potiseji nez druhy. Vse konzultovano s podporou HTC a byla mi doporucena reklamace.

    • Honza (neregistrovaný)

      Mám taky U11, horní reproduktor hraje výšky a spodní basy. Proto se může jevit vrchní reproduktor jako tišší.

  3. Petr (neregistrovaný)

    Já se snažím U11+ reklamovat už 2 měsíce a stále si jen píšu z podporou a stále jen výmluvy a zdržování.
    Už si píšu i s ČOI a od htc mobil už nikdy nekoupím. Drnčí mi repráček a blbne nabíjení, kdy je mobil na kabelu celou noc a nabije třeba jen 10%. Ty pruhy jsem naštěstí nikdy neměl.

  4. Pavel (neregistrovaný)

    Rok používám HTC U11, předtím HTC 10 (ten má nyní syn). Bez jakýchkoliv problémů. Za celou dobu pouze přechodný problém se synchronizací emailu, ktrerý byl vyřešen aktualizací aplikace Pošta od HTC. Naopak HTC chválím za kvalitu audia (jak vnější stereo reproduktory, tak výstup do sluchátek+ standartně dodávaná sluchátka), u HTC U11 za kvalitní snímky a videa hlavního fotoaparátu.

    • Marty08 (neregistrovaný)

      A co tím chtěl básník říct? Že si to ostatní vymysleli, aby pošpinili HTC nebo co?

      • Pavel (neregistrovaný)

        To básník určitě na mysli neměl. Pokud je to tak chápáno, tak sorry jako. Popisuji pouze svoje spíše kladné zkušenosti s telefony HTC…. A chápu, že jiní zase popisují svoje problémy, což asi také nelze hodnotit jako potvrzení toho, že HTC neumí vyrobit kvalitní mobil.

      • Jozef (neregistrovaný)

        presne tak ja mam znacku HTC uz od sameho zaciatku, este ked vyrabali pod inym nazvami pre mobilnych operatorov a aj vreckove pocitace pre HP…vzdy predcili kvalitou inych vyrobcov, ale jednoducho vzdy je urcite percento kazovych kusov, treba to brat tak.Je to neprijemne, ale v poslednom case vsetko co som kupil som musel reklamovat ????

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *