Honor má za sebou velice úspěšnou první polovinu letošního roku. Hlavním úspěchem byl mezinárodní nárůst prodejů o 150 procent, a to bez zahrnutí prodaných telefonů v Číně. Nejnovější vlajkové lodi Honor 10 (recenze) se za první tři měsíce od uvedení prodalo tři miliony kusů. Právě úspěšné prodeje vlajkové lodi měly pozitivní dopad na celou bilanci prodejů Honor.
„Velmi nás těší pozitivní vývoj na českém trhu. Například v rámci segmentu smartphonů od 400 do 500 euro jsme zvýšili podíl na 24 %. Pozitivní vývoj pak sledujeme i u dalších segmentů,“ komentuje vývoj na našem trhu Alex Wangxi, business representative Honoru v regionu CEE. „Úspěšně jsme letos na trh uvedli několik špičkových telefonů a pokračovali jsme ve spolupráci s ambasadorkou značky Evou Samkovkou. I díky tomu se nám podařilo výrazně zvýšit povědomí o značce,“ doplňuje Alex Wangxi.
Budoucí ambice značky v České republice a v rámci globální expanze nejlépe ilustruje právě představená série telefonů pro tzv. „entry segment“. Konkrétně telefony Honor 7S, 7A a 7C. Mimochodem, dle výzkumu trhu Sino Market Research se od ledna do dubna 2018 na čínském trhu prodalo přes 18 milionů telefonů značky Honor.
Růst prodejů zaznamenává Honor po celém světě a rozšiřuje své produktové portfolio na další trhy. V letošním roce Honor úspěšně uvedl produkty v Indonésii, Thajsku, Vietnamu, Filipínách, Singapuru, Egyptě, Pákistánu, Mexiku a Kolumbii. Díky pozitivnímu celosvětovému vývoji se značka Honor blíží k cíli být během pěti let mezi třemi nejlepšími světovými značkami.