Domů » Bleskovky » HomePod příliš nezaujal, Apple prý snižuje jeho výrobu

HomePod příliš nezaujal, Apple prý snižuje jeho výrobu

Doposud se zdálo, že na co Apple nalepil své logo, to se prodávalo jako housky v krámě. Zřejmě to však neplatí pro chytrý reproduktor HomePod, u kterého gigant z Cupertina očekával výrazně vyšší zájem, než ve skutečnosti je. Podle agentury Bloomberg dokonce musel snížit objednávky u svých dodavatelů.

S touto informací koresponduje i průzkum agentury Slice, podle kterého si Apple se svým reproduktorem ukrojil v prvních deseti týdnech pouze 10% tržní podíl, zatímco kralující Amazon Echo má 73 %. Po počátečním boomu navíc zájem o jablečný reproduktor začal rychle klesat. Důvodů neúspěchu může být hned několik, nejčastěji je skloňované nestihnutí nejsilnější vánoční sezony, vyšší cena, uzavření do jablečného ekosystému a také méně chytrých funkcí než u konkurence.

Je možné, že některé funkce reproduktor naučí softwarové aktualizace, avšak nelze očekávat možnost párování s konkurenčními platformami.

Jakub Karásek

Redaktor serveru SMARTMania.cz, příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých tabletofonů.
Sledování diskuze
Upozornit na
guest
2 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments