TOPlist

V Praze za několik dní otevře první autorizovaný obchod Xiaomi

Už příští týden v úterý 1. srpna se v Praze otevře historicky první autorizovaný Mi Zone obchod značky Xiaomi. Obchod se bude nacházet v obchodním centru Atrium Flora a jeho provoz bude zajišťovat společnost Beryko s.r.o.; ta provozuje stejnojmenný e-shop Beryko.cz, který již na českém trhu produkty značky Xiaomi několik let nabízí.

Smartphony tohoto čínského výrobce si pod oficiální českou distribucí zachovají svou nízkou cenu. Přímo na prodejně budou k vidění nejen oblíbené bestsellery, ale také novinky v podobě modelů Xiaomi Mi6 či Xiaomi Mi Max 2 v globálních verzích. Například Xiaomi Redmi Note 4 (3 GB RAM/32GB) pořídíte za 4 199 Kč, Redmi 4A (2GB/32GB) za 2 699 Kč a Redmi 4X (3GB/32GB) za sympatických 3 799 Kč včetně DPH.

První Xiaomi obchod v Praze

  • Lokalita: OC Atrium Flora, Vinohradská 2828/151, Praha 3
  • Kdy: 1. srpna 2017 od 10:30

Xiaomi ve spolupráci s regionálními partnery využívá dvou typů obchodů – Mi Store a Mi Zone, který se objeví v Praze a svými rozměry bude připomínat malý showroom. Podle našich informací bude postupně Xiaomi obchodů v ČR přibývat a v budoucnu bychom se měli dočkat i větší prodejny (Mi Store). V Číně Xiaomi používá ještě třetí typ prodejen, který je největší a nese označení Mi Home; u nás se však neobjeví.

Xiaomi míří do Evropy

Expanzi značky Xiaomi před dvěma týdny potvrdil přímo jeden z předních manažerů společnosti Liu Yi (informovali jsme zde). Čínský gigant chce v Evropě prodávat velkou část produktů ze svého portfolia; kromě smartphonů to budou například powerbanky a postupně se počítá s dalším rozšiřováním.

V příštích třech letech chce Xiaomi otevřít v Evropě více než 1 000 nových prodejen, přičemž z poloviny je bude sdílet se zahraničními partnery. Tím největším bude zřejmě společnost Nokia, s níž Xiaomi před několika týdny uzavřelo multilicenční patentovou dohodu, což údajně expanzi výrazně napomohlo, neboť již nemusí mít strach z případných patentových soudních sporů.

Autor článku PR článek
PR článek
Takto označený obsah má charakter reklamního sdělení, jehož zadavatelem je subjekt třetí strany. Máte-li zájem o spolupráci či publikaci PR článku, kontaktujte nás na e-mailu [email protected].

Kapitoly článku