Sledujte nás na YouTube

Elon Musk zrušil Facebook sobě, Tesle i Space X. Přidávají se i další celebrity

Nastává doba, kdy bude „in“ nemít účet na Facebooku? V minulém týdnu vyplula na povrch kauza zneužití zhruba 50 milionů účtů k ovlivnění prezidentských voleb v USA, na základě těchto skutečností doporučil zakladatel WhatsAppu Brian Acton uživatelům Facebooku zrušit účet. Jeho hashtag #deletefacebook odstartoval kampaň, která může mít na modrou sociální síť poměrně značný dopad.

Facebook ve čtvrtek opustil Elon Musk, a následně zrušil i facebookové stránky všech „svých“ firem – Space X, Tesla a SolarCity, souhrnně tyto účty sledovalo více než 5 milionů followerů. Důvěru ve Facebook ztratily i další celebrity a přidávají se k Muskovi, na síti již například nenajdete například herce Jima Carreyho, který tvrdí, že se zbaví i akcií společnosti.

Což svým způsobem není špatné rozhodnutí, protože akcie Facebooku v posledních dnech výrazně ztrácí na ceně – před týdnem byla jejich cena cca 185 dolarů, nyní je pod 160 dolarech. Z Facebookem navíc ukončují reklamní spolupráci velcí giganti, jako Mozilla či Commerzbank. A to nehovoříme o soudních žalobách, které se na Facebook řítí. Na začátek letošního roku Mark Zuckerberg zřejmě nebude vzpomínat v nejlepším.

Jakub Karásek

Redaktor serveru SMARTMania.cz, příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých tabletofonů.

9 komentářů

  1. Miroslav (neregistrovaný)

    Facebook doplací na práci slavných rádoby demokratických médií USA které nafoukly bezvíznamnou bublinu do obřích rozměrů.
    Nejděsivější na tom je, že svět včetně nás od těchto médií přebírá informace které se tak dále šíří.

    Opravdu by mě zajímalo kdo toto tažení proti Trumpovi vede.

  2. Petr (neregistrovaný)

    „Nastává doba, kdy bude „in“ nemít účet na Facebooku? “
    V tom případě jsem předběhl dobu.
    Nikdy jsem účet na FB neměl.

  3. Facebook je pro děti pohlcené digitální d8m8ncí.

  4. Pôvodná myšlienka Facebooku bola dobrá len by sa do toho nemohli zamotať peniaze respektíve nie v takom rozsahu. Pokiaľ by nejaká normálna reklama pomohla financovať prevádzku tak by to bolo ok. Len ako vždy sa to nejak zvrhlo.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *