- Jako první bychom se měli dočkat sluchátek a chytrých hodinek
- Produkty mají zaujmout nižší cenou. I přesto ale nabídnou kvalitní a jednoduchý design
- Nothing zůstane prémiovou značkou, která nabídne nejnovější technologie a špičkové zpracování
Značka Nothing je tu s námi už od roku 2020, a ačkoliv nemá nějak široké portfolio produktů, zaujme především originálním designem i prezentací svých produktů. Její zakladatel Carl Pei nyní prozradil, že se můžeme těšit na zcela novou značku CMF. Zkratka má ukrývat anglické verze slov: barva, materiál a povrchová úprava. Důraz bude tedy opět kladen na vzhled produktů, zároveň se má jednat o cenově dostupnější zařízení. Nothing tedy zůstane spíše prémiovou značkou se špičkovými technologiemi a CMF bude mít za úkol dostat se k širší základně uživatelů především díky konkurenční ceně a jednoduchému designu.
Prvních produktů v podobě sluchátek a chytrých hodinek se máme dočkat ještě letos. Bližší informace se prý dozvíme v následujících měsících. Podle Peie budou na produktech obou společností pracovat rozdílné týmy, aby nedocházelo k roztříštění pozornosti. Uvidíme, jak si nová značka povede. Pei má s rozjížděním podobných projektů značné zkušenosti. Na začátku své kariéry pracoval pro Nokiu nebo Oppo. V roce 2013 spoluzaložil značku OnePlus, v rámci které později rozjel ještě podznačku Nord. V roce 2020 z OnePlus odešel a začal se plně věnovat projektu Nothing.
Ten má nyní v nabídce dva modely smartphonů jednoduše označených jako Phone (1) a Phone (2). Vybírat můžeme také ze dvou modelů sluchátek Ear (stick) a Ear (2). Oba telefony stojí více než 10 tisíc korun, dává tedy smysl doplnění nějakým levnějším modelem. U sluchátek ale Nothing drží konkurenční cenu. Model Ear (stick) vás vyjde jen na 2 tisíce korun, je tedy otázkou, kam se nová značka s cenami reálně dostane. Snad se tedy bližší informace o chystaných produktech i dlouhodobějších plánech společnosti dozvíme ještě v letošním roce.