Sledujte nás na YouTube

Alza.cz přichází s vlastní značkou AlzaPower a otevírá třetí prodejnu budoucnosti

Společnost Alza.cz rozšiřuje sortiment produktů o vlastní značku, která bude zahrnovat produkty z oblasti IT a příslušenství. Pod názvem AlzaPower už nabízí baterie, nabíječky nebo datové kabely, další produkty budou postupně přibývat. Od příštího roku pak firma plánuje také vlastní produkci hobby vybavení.

S myšlenkou privátní značky pracovala společnost už delší dobu. S AlzaPower se teď nově zaměří i na oblast energie a nabíjení a ve stejnojmenné sekci na webu nabídne vše od kabelů, alkalických baterií přes power banky, redukce USB až po zařízení pro rychlé či bezdrátové nabíjení. Ceny startují od 89 Kč.

Zákazníkům chceme přinášet spolehlivé zboží prvotřídní kvality, které sami testujeme a používáme. Na zahraničních veletrzích proto osobně vytipováváme potenciální továrny schopné vyrobit pro nás ty nejlepší produkty; zásadním měřítkem je přitom kvalita. Díky vlastnímu brandu můžeme ovlivnit podobu produktu, obal, poprodejní servis i konečnou cenu, a ta bude víc než přívětivá,“ přibližuje filozofii nové značky obchodní ředitel Alza.cz Petr Bena. „Našim produktům věříme natolik, že na ně budeme mít prodlouženou záruku a u některých z nich (např. u nabíječek na notebooky) dokonce záruku doživotní.

První položky pod značkou AlzaPower se v nabídce e-shopu objevily bez komunikace v létě jako pilotní test zákaznického zájmu.  Výsledky předčily všechna očekávání: „Zpětná vazba od lidí je skvělá. Většina našich produktů má hodnocení daleko převyšující konkurenci a např. v kategorii nabíječek na mobilní telefony jsme se velmi rychle dostali mezi TOP 3 neprodávanější chargery na celém e-shopu Alza.cz. Stejné je to i s nabíjecími kabely typu lightning; každý třetí prodaný datový kabel aktuálně nese značku AlzaPower,“ dodává Jan Rajdl, produktový manažer Alza.cz.

Produkty k zákazníkům putují v originálním ekologickém a plně recyklovatelném balení z pevného papíru bez plastových blistrů, chemických lepidel a s potiskem na bázi sójových bobů, což je v současnosti asi nejšetrnější řešení inkoustového tisku. I těmito drobnými detaily se chce Alza odlišit, sama šetří přírodu a zdroje a učí tomu i své zákazníky.

Třetí prodejna budoucnosti se otevřela na metru Můstek

Celkem na třech místech v Praze budou moci zákazníci nakupovat ve futuristických Prodejnách budoucnosti. Další bezobslužnou pobočku e-shop otevírá 2. listopadu přímo v prostorách frekventované stanice metra B – Můstek. Nová prodejna se od předchozích liší několika detaily a Alza ji využije zejména ke zvládání předvánoční špičky.

Provoz bezobslužných prodejen se firmě velmi osvědčuje. Od ledna už společně vygenerovaly obrat téměř 45 milionů korun a odbavily necelých 40 tisíc unikátních zakázek. Výdejna na stanici Můstek bude první kamennou pobočkou Alzy v historickém centru Prahy a firma věří, že její umístění na frekventovaném dopravním uzlu zákazníkům ještě více usnadní vyzvedávání objednávek například při cestě z práce nebo podle jejich možností. V neposlední řadě pomůže i s odbavením zakázek v rámci předvánoční nákupní horečky.

Nejprodávanější produkty v Prodejnách budoucnosti
Nejprodávanější produkty v Prodejnách budoucnosti

Svým konceptem naváže na již otevřené Prodejny budoucnosti na pražské Floře a nedaleko metra Budějovická. I třetí pobočka o velikosti zhruba 50 m2bude mít dvě oddělené část – vstupní vestibul pro vytváření objednávek, platby a komunikaci s video operátorem a část výdejní se 400 úložnými sloty, které se zákazníkovi zpřístupní okamžitě po uhrazení zakázky. Velikosti boxů odpovídají nejprodávanějším produktům, jež si lidé do těchto poboček nechávají doručit (mobilní telefony, notebooky, domácí elektronika, příslušenství, sportovní vybavení) a chybět opět nebudou ani sloty na velké televize a další rozměrné zboží. Velkou výzvou bude pro firmu rychlé zásobování v samotném centru Prahy, jehož chce firma výhledově docílit pomocí závozů čistě elektrickými automobily.

Roman Hálek

Technologie 21. století mě inspirují a neustále popohání vpřed. Rád o nich píši a ještě radši je všechny zkouším. A pokud zrovna nesedím u klávesnice, s nadšením běhám, nebo se proháním na kole, a s nepatrně menším nadšením dálkově studuji vysokou školu.

4 komentáře

  1. Hodil jsem oko na tenPower, zdá se, že o USB-PD Alza ještě neslyšela, tak jako o Qualcomm Quick Charge 4.0 (jsou zaseklí na 3.0), jiné pseudo standardy úplně ignorované (např. v ČR dominantní Fast Charge od Samsungu-podivné). No nic moc.

    • dsadasd (neregistrovaný)

      Alza jednička na trhu.. co by si víc chtěl? :D

      • Ale tak já jsem rád, že tato Kyperská společnost se pasuje na pozici jedničky na trhu (je jedno v jakém ohledu) :)

  2. Jan (neregistrovaný)

    Akoze dobre, ak si to mozu dovolit je to fajn idea, ale Alzapower ? To je trochu moc …

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *