Domů » Bleskovky » I takhle by mohla vypadat elektrická Škoda Enyaq. Co na ni říkáte?

I takhle by mohla vypadat elektrická Škoda Enyaq. Co na ni říkáte?

Škoda Enyaq se světu představí už příští měsíc a naše redakce bude u toho. Automobilka už zveřejnila několik skic, ale na finální podobu si budeme muset počkat až do 1. září. Možnou podobu však nyní nastínil web kolesa.ru. Jak by se vám takový design líbil?

Škoda Enyaq

Enyaq bude první elektromobil s logem Škody Auto postavený na platformě MEB. Jak ukazuje render, Enyaq by mohl dostat LED pásek, který spojuje přední světlomety. Aktuálně jde o trend, který koncern Volkswagen praktikuje u svých modelů avšak na zadní straně. Tím, že Enyaq bude elektromobil, nepotřebuje masku chladiče, takže tohle řešení by se opravdu mohlo dostat do sériové výroby. Novinka by na délku měla mít 4 548 mm, na šířku 1 887 mm a na výšku 1 618 mm. Rozvor činí 2 765 mm.

Škoda Enyaq

Enyaq se bude nabízet ve třech různých verzích. Lišit se budou nejen kapacitou baterie, ale také výkonem. Základní verze nabídne 55kWh baterii s papírovým dojezdem 340 kilometrů. Největší baterie, kterou si budete moci koupit má kapacitu 82 kWh a papírový dojezd 500 kilometrů. Prostřední varianta pak bude pracovat s 62kWh baterií a papírovým dojezdem 380 kilometrů. Maximální výkon nabíjení je 125 kW. Veškeré podrobnosti se dozvíme už 1. září.

Patrik Svatoš

Šéfredaktor automobilové sekce, který má rád technologie, auta, fandí Olympique Marseille a nedokáže žít bez kofeinu.

6 komentářů

  1. Pořád stejná krabice, která neoslní

  2. Keby do vodika naliali tolko penazi ako do elektriky, mohli mat auta dojazd 1500 kilometrov, tankovat do 5 minut a nedevastovali by sme tolko prirodu pri vyrobe baterii a elektriky.

    Auto uplne strasne nevyzera, dojazd je ale TOP vysmech. 300km je realne 150 km presne ako pri elektrobajkoch a kolobezkach. Na tieto podvody pri dlzke dojazdu by sa mala pozriet obchodna inspekcia.

    150 km je samozrejme nepouzitelna vzdialenost a teda nepouzitelne auto, plus baterka za par rokov skape, kedze to musis realne nabijat 2x castejsie.

    • tak pri vyrobe vodika sa takisto spotrebuje vela elektriky. realna spotreba u aut nie je na urovni 50%, ale skor niekde od 75% vyssie. Horsie to nebyva. A ci skape po par rokoch baterka? Male cca 1KWH baterie v 10 rocnych hybridnych hondach doteraz funguju a to sa nabijaju/vybijaju permanentne. Viem ze na nissan leaf sa museli menit baterie, lebo nemali dobre zvladnuty management teploty.

      • 75 perc to naozaj nie je, jedine ze nezapnes radio klimu a celu cestu pojdes rovnomernou rychlostou a len po rovine. Aj keby to bolo, tak je to stale vysmech a nepouzitelne.

        Aby si vyhodil 30000 eur za auto a nemozes ist dalej ako 240km, alebo si musis dat x hodinovu prestavku na dobitie, tak to je dost smutne… A 30k za auto do mesta pre zenu je hlupost.

  3. Je to ošklivý.

  4. Poslední generace Škodovek má docela zajímavé linie, ale kazí to několik věcí. První z nich je motor. Je umístěn na špatném místě. Dokud bude Škodovka cpát motor před přední nápravu, nezbaví se příšerné nedotáčivosti a špatného vzhledu. Ten přední převis v porovnání s rozvorem je strašný. Mohli by se isnpirovat u Audi nebo u Volva, které je taky předohrab a přesto má karoserii jako BMW. Pak je tu opět motor… Ten výkon třeba na Superb je fakt málo. No a pak kvalita a interiér. Elektronickýma hračičkama za pár šušňů kvalitu fakt nenahoníte. To už snad i ti asiati pochopili.

Napište komentář

Redakce si vyhrazuje právo mazat komentáře, které nesouvisejí s tématem diskuze, nebo jsou útočného či urážlivého charakteru (pomluvy, vulgarity, rasismus či ponižování). V případě porušení těchto pravidel chování může redakce zakázat přístup do diskuze.

Odeslané komentáře jsou strojově kontrolovány (spam, nevhodné výrazy…).