- Někteří uživatelé řady Galaxy S23 hlásí problémy se čtečkou otisků prstů
- Chyba se začala vyskytovat po vydání aktualizace prostředí One UI s číslem 6.1
- Samsung o chybě ví a na svém fóru uživatele ubezpečil, že na opravě již pracuje
Jihokorejský gigant Samsung to v poslední době nemá s loňskou vlajkovou řadou Galaxy S23 jednoduché. Od vydání aktualizace nadstavby One UI s číslem 6.1 se mu na starších zařízeních kupí chyby, které chtě nechtě musí opravit. Už minulý týden jsme vás informovali o chybě při registraci dotyku, za který podle Samsungu nicméně může Google a jeho aplikace obsahující kanál Discovery. V jeho případě sice už v Soulu na opravě pracují, nicméně nápravu situace bude potřeba koordinovat také s Googlem.
Řada Galaxy S23 má na svém kontě další potíže
Tentokrát Samsung potvrdil další chybu, jež se pro změnu týká čtečky otisků prstů. Uživatelé Samsungu Galaxy S23 ji objevili po nedávné aktualizaci na One UI 6.1. Někteří majitelé hlásí, že čtečka otisků prstů potřebuje k odemknutí několik klepnutí nebo že její reakce trvá nepřiměřeně dlouho, údajně až několik sekund. Jihokorejský gigant na svém oficiálním fóru tento problém potvrdil a zároveň zákazníky ubezpečil, že již pracuje na nápravě.
„Omlouváme se za případné nepříjemnosti způsobené při používání zařízení. Potvrzujeme, že v některých případech rozpoznávání otisků prstů na zamykací obrazovce nefunguje správně nebo se objeví okno s upozorněním. Plánujeme vydat softwarovou aktualizaci, která tento problém vyřeší, proto prosím pravidelně aktualizujte svůj telefon. Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a na aktualizaci softwaru prosím počkejte,“ vysvětlil na fóru jeho moderátor.
Kdy se zasažení uživatelé mohou na vydání aktualizace těšit, bohužel zástupce společnosti na fóru nesdělil, nicméně náš odhad je, že by se všichni mohli dočkat v následujících týdnech. Nesprávná funkčnost čtečky otisků prstů ostatně není úplně zanedbatelný problém vzhledem k tomu, že na ní závisí pohodlný přístup do zařízení či potvrzování plateb.