TOPlist

Vyzkoušejte si virtuální realitu: T-Mobile v prodejně na Roztylech otevřel speciální zónu

Virtuální realita je v posledních letech často skloňované spojení. Své využití našla již v řadě odvětvích a od dnešního dne si díky této technologii mohou zpříjemnit čas i zákazníci na prodejně T-Mobile na pražských Roztylech. Jedná se o pilotní prodejnu, která zónu virtuální reality a zážitkový způsob prezentace svých produktů testuje, další prodejny budou následovat v příštím roce. T-Mobile je první z operátorů v České republice, který tento inovativní způsob prezentace svých produktů a služeb do prodejen zavádí.

Přijďte si vyzkoušet virtuální realitu na vlastní kůži

Přímo na prodejně v Praze na Roztylech je pro zákazníky připravena zóna s virtuální realitou, kde si mohou prostřednictvím virtuální reality v prostředí domácnosti vyzkoušet hned několik produktů a služeb, které T-Mobile nabízí. Virtuální brýle jim přiblíží službu Magenta 1, která přináší výhody na základě spojení mobilních a pevných služeb pod jednu smlouvu.

Blíže se budou moci seznámit s  nabídkou televize a internetu, u kterého operátor navíc ukazuje možné způsoby připojení. Zákazníci také poznají, jak funguje Chytré auto, zařízení, která přináší okamžité informace o stavu vozidla, mapuje aktuální jízdní vlastnosti i lokalizaci auta.

Prostředí domácnosti si zákazníci mohou sami prozkoumat a projít. Kromě seznámení se s produkty je čeká i několik překvapivých momentů, z útulného obývacího pokoje se tak mohou rázem octnout na druhé straně zeměkoule nebo například v podmořském světě.

Virtuální brýle od Samsungu jsou na prodejně zatím k dispozici po dvou kusech. T-Mobile zvolil model Samsung Gear VR (recenze) s telefonem Galaxy S9+. Brýle jsou napojeny na čekací systém, takže se zákazník nemusí obávat, že by kvůli brýlím nezaregistroval, že právě přišel na řadu. „Spojili jsme příjemné s užitečným.Zákazníci se nejenom seznámí s našimi produkty, ale zároveň se i zabaví a rychleji jim uteče čas na prodejně,“ říká Jiří Šrajer, senior manažer podpory a rozvoje rezidentního prodeje, a dodává: „Jsme přesvědčeni, že v zažití produktů na vlastní kůži je budoucnost.“

Do virtuální reality se mohou vydat všichni zákazníci. Po nasazení brýlí se zákazníkům spustí intro a tutoriál, ve kterém se dozvědí, jak se ve virtuální realitě pohybovat a jak s brýlemi zacházet. Vše je velmi intuitivní a jednoduché, obsluhu zvládnou i lidé, kteří mají brýle na očích poprvé.

Autor článku Roman Hálek
Roman Hálek
Technologie 21. století mě inspirují a neustále popohání vpřed. Rád o nich píši a ještě radši je všechny zkouším. A pokud zrovna nesedím u klávesnice, s nadšením běhám, nebo se proháním na kole, a s nepatrně menším nadšením dálkově studuji vysokou školu.

Kapitoly článku