Blizzard předčasně ukončil práce na mobilní verzi populárního MMORPG World of Warcraft, kterou vyvíjel ve spolupráci s čínskou firmou NetEase. Hra měla za sebou tři roky intenzivního vývoje, avšak plány na pokračování zhatily finance. Alespoň to tvrdí Jason Schreier ze serveru Bloomberg. Ten na toto téma hovořil se svými zdroji uvnitř NetEase, které jsou s celou situací obeznámeny.
Čínská herní společnost rozpustila tým s více než 100 vývojáři, kteří se na vytváření mobilního spin-offu World of Warcraft podíleli. Podle oficiálního vyjádření Blizzardu ovšem partnerství na neshodách ohledně financování celého projektu neztroskotalo: „Budeme pokračovat v extrémně úspěšném partnerství s NetEase, ale naznačovat, že se mezi firmami odehrály finanční spory, je čistá nepravda,“ stojí ve vyjádření.
Nepřehlédněte
Mobilní Warcraft nese podtitul Arclight Rumble. Jde o roztomilou free-to-play strategii
Schreier už v minulosti prokázal, že jeho zdroje uvnitř herních firem jsou vcelku spolehlivé. Teorii o finančních neshodách nahrává nejen ukončení vývoje bez jasného vysvětlení, ale také mlčení NetEase. I tak se ale Blizzard snah o dobytí trhu s mobilními hrami nevzdává – po komerčně úspěšném titulu Diablo Immortal je aktuálně ve vývoji Warcraft Arclight Rumble.