V roce 2009 náš nejmladší operátor Vodafone představil řešení OneNet, které komplexně zastřešuje telekomunikační a IT služby určené firemním zákazníkům – to vše v rámci jedné sítě a u jednoho poskytovatele. A to nejen ve vztahu k českému trhu, ale i v dalších zemích, kde Vodafone působí, díky čemuž může operátor nabídnout také výhodnější roamingové sazby. Platformu OneNet nyní využívá několik tisíc firem, například Madeta, skupina KKCG, Emco, Pražský hrad nebo Hasičský záchranný sbor ČR.
OneNet: Komplexní balíček služeb pro firmy
Vodafone rovněž nabízí propojení mobilních a pevných linek do jednoho systému a detailní správu datových služeb. Skrze OneNet samoobsluhu pro firmy má administrátor možnost jednotlivým číslům nastavovat potřebná oprávnění. Například je možné povolit hovory do zahraničí pouze během pracovní doby, případně pokud se některý ze zaměstnanců chystá na dovolenou a nepřeje si být rušen, lze mu aktivovat přijímání hovorů pouze od několika vybraných podřízených nebo rodiny, a ostatní hovory přesměrovat na jiné číslo.
OneNet centrum Vodafonu v Praze na Stodůlkách
Velice snadno lze také nastavit automatickou hlasovou zprávu s informací o služební cestě a datu návratu. V případě, že doma zapomenete mobilní telefon a nechcete se vracet, můžete si přes firemní samoobsluhu pohodlně nastavit přesměrování na pevnou linku nebo na kolegu. Možnosti správy firemní komunikace jsou v tomto případě opravdu rozsáhlé a jejich kompletní přehled naleznete zde.
Pro významné firemní zákazníky má navíc operátor ve svém nově vybudovaném ekologickém sídle budovy City West v Praze na Stodůlkách připravené speciální OneNet centrum rozdělené do několika zón, ve které je možné všechny nabízené služby vyzkoušet a sestavit na míru za přítomnosti kvalifikovaného specialisty.
Podobné centrum bylo pro byznys klientelu od roku 2012 dostupné také v Praze na Vinohradské ulici, odkud se Vodafone před nedávnem na Stodůlky přestěhoval. Celý koncept působí moderním dojmem, a to nejen díky zajímavě řešenému interiéru. Na svědomí jej má architekt Luka Križek z IO Studio.
Unikátní LiveShop se specialistou, který vám připraví nabídku na míru
Firemní zákazníci nově mohou využívat velmi zajímavé služby, se kterou si budete připadat jako ve filmu Minority Report. Díky Vodafone LiveShop už není nutné kvůli speciálním firemním nabídkám chodit na pobočky operátora, ale v předem domluvený čas se můžete odkudkoliv, kde máte stabilní připojení k internetu, spojit online se specialistou, který vám s výběrem vhodného řešení dle vašich požadavků poradí.
Vodafone LiveShop je vlastně klasický online videohovor, do kterého operátor díky unikátní technologii zapojuje interaktivní prvky. Vy tak ve svém webovém prohlížeči vidíte nejen operátora (v našem případě atraktivní slečna), ale také nejrůznější informační panely s nabídkami a slevami, které operátor může umístit kamkoliv na „obrazovku“ a libovolně s nimi manipulovat. Vy coby zákazník tedy ihned vidíte aktuální nabídku v interaktivní podobě.
Specialista na druhé straně by vám měl na základě vašich požadavků být schopný sestavit firemní nabídku na míru podle vašich potřeb, případně vám pomoci s přechodem od jiného operátora či zřízením internetu do kanceláře nebo na cesty. A my jsme si při návštěvě u Vodafonu práci s rozhraním pro LiveShop vyzkoušeli a rozhodně se jedná o originální způsob prodeje služeb, který zatím konkurence nenabízí.
Takto vypadá zařízení, skrze které se LiveShop obsluhuje
V případě, že patříte mezi firemní zákazníky nebo o přechodu k Vodafonu uvažujete, můžete si na této stránce domluvit schůzku ve vámi požadovaný termín. Pro běžné zákazníky operátor zatím zpřístupnění LiveShopu neplánuje.