TOPlist

Už i Coca Cola se pouští do virtuální reality. Jde však spíše o dobrý marketing

Virtuální realita nejspíše bude hitem roku 2016, neboť se zdá, že výrobcům chytrých telefonů docházejí nápady a zákazníci již na počty jader a megapixelů neslyší. Ostatně, tento dojem nabyli i Jirka s Ríšou, kteří přinášeli čerstvé informace z Barcelony a na shrnutí jejich dojmů se můžete podívat na videu z posledního dne veletrhu MWC.

1749_Coca_Cola_headset

Trendu virtuální reality se chytá překvapivě i Coca Cola, a to vskutku originálně. Přináší totiž nový způsob recyklace obalů větších balení oblíbeného nápoje. Materiál i účel je stejný jako u Google Cardboard, tedy karton, ze kterého se složí brýle, do kterých pak zasunete iPhone 6, případně jiný telefon, který je podobných rozměrů. Složit je můžete třemi způsoby – mimo jiné jako origami z kartonového obalu 12 plechovek nebo z obalu na 2 půllitrové lahve.

Nejedná se samozřejmě o náhradu pokročilejších zařízení jako je HTC Vive nebo Samsung Gear VR a zážitek bude relativně omezený. Jde spíše o dobrý marketing, kterým chce Coca Cola vytěžit z aktuálního trendu něco pro sebe. I tak však nejde společnosti upřít zajímavou přidanou hodnotu balení a doufejme, že se brzy dostane i na  pulty českých obchodů.

Autor článku David Preiss
David Preiss

Kapitoly článku