Domů » Bleskovky » Uniklý e-mail Elona Muska odhaluje klíčový milník Tesly

Uniklý e-mail Elona Muska odhaluje klíčový milník Tesly

Když Tesla zveřejnila svůj cíl na rok 2020 v podobě dodání 500 000 kusů elektromobilů, mnozí skeptici se tomu smáli. Nyní se zdá, že to až tak nereálné není a Tesla má tento cíl na dosah.

Elon Musk svým zaměstnancům poslal krátký email, ve kterém píše, že mají posledních pět dní do konce roku 2020 k dosažení hranice 500 000 vyrobených vozů. Motivuje své lidi k práci, aby nedošlo k nečekaným zdržením a již vyrobené vozy byly bez problémů uvedeny na trh. Tento e-mail nebyl určený veřejnosti, ale někdo ze zaměstnanců jej anonymně zveřejnil.

CEO Tesly – Elon Musk

Aby Musk splnil cíl Tesly pro letošní rok, musí v posledním čtvrtletí dodat 181 000 vozů, což určitě není jednoduchý oříšek, ale vypadá to, že se k tomuto číslu blíží.

Tesla Model S

Letošní rok pro automobilky obecně nebyl vůbec jednoduchý. Poptávka po nových vozech klesla a problémy přicházely i ve výrobě. Mnohé automobilky musely z důvodu šíření koronaviru chod svých továren na čas přerušit. Ve světle těchto událostí jsou výsledky Tesly minimálně pozoruhodné.

Adam Bělunek

Baví mě Apple, kvalitní audio-video technika a obecně chytrá řešení, která fungují. Volné dny se snažím trávit v bikeparcích a trailcentrech na svém kole, nebo na horách s batohem na zádech. Užívám si dobrou hudbu, občas zajímavou knihu a moc rád cestuji.

15 komentářů

  1. Martin Fabiánek

    Aby ty poslední kousky nebyly pěkně odfláklý…..

    • Nekvalitou je Tesla proslulá již nyní. Ale zákazníci Tesly jsou podobní těm od Applu. Ovce které jdou slepě za image.

  2. Zajímavé, jinde jsem našel že těch 500K už bylo cílem pro rok 2018, pro 2020 to mělo být milion. Musk dále v mailu uvádí ať kvalita v podstatě nečeká svou práci, na kontroly a řešení závad není čas.

    • Musk a jeho konstanta lživé předpovědi. Bohužel stále trvá. A to ve všech jeho firmách. Fakt nechápu, jak to, že to jeho příznivcům nevadí.

  3. Fakt je ze z diskutujucich a kritizujucich sa nikto zrejme nepriblizil ani k stvrtine toho co dosiahol Musk. Je to obdivuhodne a so vsetkymi problemami sa Tesla objednava, vyraba a predava. Jeho rakety lietaju a tunely sa buraju…

  4. Tento dryáčník jednoho nebude stíhat utíkat před lidmi, kteří mu svěřili své peníze. O těch kteří kupují vozy Tesla se nelze slušně vyjádřit. Ať už vzhledem ke kvalitě nebo motivaci proč tak činí. I v tak ekopomatené zemi jakou je Norsko lze již nyní pozorovat masivní odklon od těchto srágorek směrem k Audi Etron nebo k Mercedesu EQ.

  5. Kdyby v Tesle zapracovali na kvalitě tak by se jejich vozy daly používat. V sočasnosti vyrábějí zmetky ze kterých plesá jen sekta fanoušků neschopných sebereflexe.

    • Znam nekolik lidi s Teslou (trojky, xka) a na nekvalitu si nestezuji o nic vic, nez ti ostatni. Sem tam nekomu prestane fungovat nejaky vypinac nebo jina elektronika, ale nic zasadniho. O nekvalite se mluvilo s prvnimi S modely, ne? To uz ma Tesla za sebou.

      • [odkaz]
        [odkaz]
        Problémy jsou neustálé a nejsou ojedinělé, jedná se třeba o chybné série apod. Takovou nekvalitu nemají ani Dacie.

      • Neustale problemy ma kazdy model kazde automobilky.

        I takova nova Octavka je „vyhra v loterii“, kde je software na urovni Windows 95.

      • Já si nekupuju auto pro to, abych zkoumal jaký má SW. Pro mě za mě by tam ten infotainment ani nemusel být, stačí mí telefon v držáku a spojení bluetooth na repráky.
        Mimo to, Octavia nestojí jako Mercedes S class, takže tu porovnáváme jaksi neporovnatelné.

      • qame, ty jsi stejně cílovka pro ojetou jedničkovou Fabii, takže i tebou nenáviděná Tesla, resp. tebou nenáviděné všechno je úplně mimo tvé možnosti.

        Docela se divím, že i v roce 2021 se některá individua potřebují ventilovat takovým stylem.

      • To se pleteš, já mám Teslu rád a fandím jim, ale to neznamená, že budu přehlížet, jakou nekvalitu prodávají. Na německé automobilky a jejich preciznost nemají ani po kotníky, přitom se cenově srovnávají. Buď to chce zvednout kvalitu nebo snížit ceny.

Napište komentář

Redakce si vyhrazuje právo mazat komentáře, které nesouvisejí s tématem diskuze, nebo jsou útočného či urážlivého charakteru (pomluvy, vulgarity, rasismus či ponižování). V případě porušení těchto pravidel chování může redakce zakázat přístup do diskuze.

Odeslané komentáře jsou strojově kontrolovány (spam, nevhodné výrazy…).