Moderní technologie občas mají nepříjemnou vlastnost – umí působit chladně a odosobněně. Naproti tomu módní domy působí přesně obráceně a mnohdy jsou osobní až příliš. Snoubení obou světů se proto může jevit jako logické a prospěšné pro obě strany. Alespoň takto si to vyhodnotila finská firma Oura, která vyrábí známý prsten sledující spánek a životní funkce Oura Ring. Spojila se totiž s italskou módní ikonou Gucci.
Ze spolupráce vznikla unikátní edice prstenu Oura, jenž je vyvedena v černé barvě se zlatými akcenty, na které bylo použito 18karátové zlato, a světoznámým logem Gucci. Kromě vzhledu se na prstenu Oura nic zásadního oproti Oura Ring 3 nemění – se 4 gramy stále jde o jeden z nejlehčích a nejkompaktnějších chytrých prstenů na trhu, přičemž nyní aspiruje také na titul nejelegantnějšího chytrého zařízení.
Všechno pozlátko ale má svou cenu. Oura Ring sám o sobě s cenou 299 dolarů (cca 8 700 Kč s DPH) nepatří mezi nejlevnější a spojení s Gucci finální cenu rozhodně nesrazilo níže – právě naopak. Pokud máte zájem o exkluzivní propojení chytré technologie a módní ikony, připravte si rovných 950 dolarů (cca 27 700 Kč s DPH).