Když na mobilní platformu iOS přišla sociální síť Clubhouse, způsobila menší poprask. Atraktivní koncept malých audio přednášek a exkluzivní systém na pozvánky zajistil mladé službě nebývalou popularitu, které si povšimli nejen uživatelé, ale také konkurence. Rázem se všichni začali předhánět, kdo konkurenta pro Clubhouse spustí dříve.
Mezi prvními byl Twitter se svou variantou Spaces, pozadu ale nechtělo zůstat ani Spotify. To koupilo službu Locker Room, která s podobným konceptem jako Clubhouse již pracovala, což švédskému streamovacímu obrovi značně ulehčilo práci, neboť nemusel psát novou službu od začátku.
Funkce Spotify Greenroom se od Clubhouse v zásadě neliší – můžete se připojit do veřejných místností dle svých zájmů či si vytvořit soukromou místnost. Vzhledem k tomu, že se na aplikaci stále pracuje, je velmi pravděpodobné, že budete narážet na chyby a nedostatky, které bude Spotify opravovat za pochodu. Do nové aplikace Spotify Greenroom, která je k dispozici v rámci předběžného přístupu na platformách Android a iOS, se lze přihlásit skrze účet Spotify.