Domů » Bleskovky » Sonos chystá prémiová sluchátka s aktivním potlačením hluku. Víme, jak budou vypadat

Sonos chystá prémiová sluchátka s aktivním potlačením hluku. Víme, jak budou vypadat

Pod značkou Sonos už brzy seženete kromě reproduktorů také sluchátka. První informace o nich prosákly již v září, teď se ale díky německému patentovému úřadu můžeme podívat na jejich pravděpodobně už takřka finální podobu. Těšit se můžeme na bezdrátová náhlavní sluchátka s aktivním potlačením hluku, která budou mířit na náročné posluchače.

sonosheadphones 2
Takto by měla vypadat první sluchátka od Sonosu

Ve srovnání s podzimním únikem doznal vzhled poměrně radikálních změn. Zakončení hlavového mostu bude ústit přímo do mušlí a nikoliv je objímat, což se projevilo i na celkové konstrukci jejich vnějších částí. Na těch by také mělo přibýt logo výrobce, i když jeho umístění se samozřejmě může oproti nákresu ještě změnit.

sonosheadphones 3
Ve srovnání s nákresy z podzimu doznal design poměrně velkých změn

Sluchátka budou disponovat USB-C konektorem a přípojkou pro 3,5mm sluchátkový kabel. Na jednom z obrázků se také objevuje adaptér, který umožní nahradit originální náušníky jinak velkými. O další výbavě zatím mnoho informací dostupných není, hovoří se ale o tom, že jednou z funkcí bude plynulý přechod přehrávaného zvuku z reproduktorů Sonos právě do sluchátek.

sonosheadphones 1
Sluchátkový adaptér umožní měnit velikost náušníků

Očekává se, že podobně jako ostatní produkty Sonos budou i nová sluchátka mířit do vyšších pater segmentu. Konkurovat tak budou například AirPodům Max nebo prémiovým modelům od Sony, Bose či Sennheiseru. Kdy uvidíme finální podobu, zatím není jisté – Sonos oznámil nový produkt na březen, ale pravděpodobně půjde o též chystaný kompaktní reproduktor. Pokud to tak bude a zároveň CEO firmy Patrick Spence dostojí svým slovům o ambici představit alespoň dva produkty ročně, pak budou sluchátka nejspíše představena během druhé poloviny letoška.

Martin Pavlović

O technologie se zajímám odjakživa. Kromě nich mě baví také urbanismus a městská mobilita, hudba a společenská témata. Nejraději trávím čas v sedle kola, na kulturních akcích, s analogem v ruce nebo doma u knih, filmů i videoher.

10 komentářů

    • Cena bude poměrně vysoká, tohle je špičkový audio. Není to žádnej čínskej šunt. Je to prémiovej produkt. Tady platí přímá uměrnost, ostatně stejně jako u většiny jinejch audiofilskejch značek – více peněz = více muziky.

    • Až na to, že tahle úměrnost skoro nikdy neplatí :D Koukám, že jsem nějakýmu puberťákovi šlápnul na kuří oko :D Běž se radši vzdělávat, ať se tu nemusíš vydávat za ostatní :D

    • Zrovna u audia je to téměř vždy pravidlo. Více peněz, více muziky. Ale to bys o tom teprv musel nejdřív něco vědět. Párkrát jsem byl u kolegy ve VOIXu, kde jsem se o tom sám přesvědčil. Na vlastní uši.

    • Jenže audio je dost široký pojem. Máš profi audio do studií, pro muzikanty apod – a tam se dá říct, že to skoro vždycky platí. Jenže pak tu máme zboží pro plebs, a tam to často neplatí. Na trhu operuje spousta značek, kde člověk platí za značku (a to nikdo nezpochybňuje, to je svaté právo jak výrobců, tak zákazníků, kteři si to či to koupí). A protože je řeč o Sonosu – a to je jednoznačně výrobek pro plebs (ti, co si říkají audiofilové haha a BFU), tak tam to určitě neplatí. Ostatně jako ve všech dalších odvětví, které nevyrábí pro profíky, ale pro širokou veřejnost.

    • No jasně, samozřejmě jsem neměl na mysli tady Sonos co si hraje na něco jiného. Stačí zajít do jakékoliv poslechovky, pustit si něco lepšího a člověk má jasno.

  1. Podobnost s airPods Max ciste nahodna :D:D:D

    • Zajdi si na ocne. Podobnost tam je skor s B&O

    • Nechci ti brát iluze ale B&O nikdo nezná, Apple všichni.

    • Kdo se aspoň trochu o audio zajímá, značku B&O zná. Na míle vzdálený nějakým AirPrdum,který jsou tak na úrovni čínských produktů z Ali.

Napište komentář

Redakce si vyhrazuje právo mazat komentáře, které nesouvisejí s tématem diskuze, nebo jsou útočného či urážlivého charakteru (pomluvy, vulgarity, rasismus či ponižování). V případě porušení těchto pravidel chování může redakce zakázat přístup do diskuze.

Odeslané komentáře jsou strojově kontrolovány (spam, nevhodné výrazy…).