Domů » Bleskovky » Sociální síti Clubhouse roste konkurence. Novým vyzývatelem je Spotify

Sociální síti Clubhouse roste konkurence. Novým vyzývatelem je Spotify

Příchod aplikace Clubhouse rozčeřil stojaté vody sociálních sítí. Koncept uzavřených místností s velkým množstvím posluchačů a omezeným počtem mluvčích evidentně zaujal i přes to, že k jejímu využívání je potřeba mít pozvánku a iPhone. Konkurence ale nespí. Nejprve začal na svém klonu pracovat Twitter, Instagram či Facebook a nyní se přidala i populární streamovací služba Spotify.

Ilustrační obrázek

Ta koupila vývojáře Betty Labs, kteří stojí za službou Locker Room. V podstatě se jedná o velmi podobný koncept, který nabízí Clubhouse, jen je primárně zaměřen na sportovní fanoušky. Jen na ně se ale Spotify rozhodně zaměřovat nebude. Podle představitelů společnosti se má Locker Room vyvinout ve službu, jež bude v přímém přenosu propojovat tvůrce obsahu s fanoušky z různých odvětví.

Nepřehlédněte – Clubhouse je sociální síť na pozvánky. Vyzkoušeli jsme, jak funguje

Za nárůstem konkurence je především velká díra na trhu. Uživatelé Androidu prozatím nemají ke Clubhouse přístup, a proto využívají i podvodných aplikací. Samotní zástupci z Clubhouse prý na aplikaci pro Android pracují, nicméně není pochyb, že konkurenti to zvládnou rychleji. Jisté je jen to, že pokud Clubhouse nebude dostatečně rychle a pružně reagovat na změny trhu, mohl by dopadnout stejně jako Snapchat.

Michael Chrobok

Nestranný fanoušek mobilních technologií, amatérský fotograf, příležitostný sportovec a městský cyklista. Ve volném čase rád cestuje, zahraje si hru, nebo se ponoří do světa Zaklínače či Star Treku.

3 komentářů

  1. funny, jak vsichni kopiruji Clubhouse. Twitter, Spotify, Facebook. A Clubhouse jako takovej pritom jeste nema ani appku pro Android a ma to dost na salamu a presto tam jsou vsichni. zajimava situace.

  2. Časem většina věcí omrzí, v době koronaviru je to možná vítaná změna, nový neokoukaný formát, ale bude to stačit? Kdysi v podobném duchu byly zřizovány kinokavárny, kde se také diskutovalo k určitému tématu, ale rychle to skončilo , nová generace asi už neví, co kinokavárna byla. Za pokus to stojí a čas ukáže „kdo je kdo“.

  3. Timotej Varič

    Ja myslím že užívatelia Clubhouse ani nechcú aplikáciu na Android, takto sa môžu cítiť ako nejaká elita. A verím že aj keď vyrastie konkurencia, budú si obhajovať ten svoj CH presne z toho istého dôvodu.

Napište komentář

Redakce si vyhrazuje právo mazat komentáře, které nesouvisejí s tématem diskuze, nebo jsou útočného či urážlivého charakteru (pomluvy, vulgarity, rasismus či ponižování). V případě porušení těchto pravidel chování může redakce zakázat přístup do diskuze.

Odeslané komentáře jsou strojově kontrolovány (spam, nevhodné výrazy…).