Čínský výrobce Vivo je v našich končinách nováčkem, který se o přízeň zákazníků musí teprve poprat. Ačkoliv první vlaštovka v podobě Vivo Y70 nedopadla v naší recenzi zrovna nejhůř, tuzemský uživatel přeci jen potřebuje dostat k telefonu něco navíc, aby odhodil své obavy a začal značce důvěřovat. Sesterské Realme na to šlo přes prodlouženou záruku, čehož se rozhodlo využít také Vivo.
To vsadilo na speciální záruku nejkřehčí části telefonu – displeje. Vivo připravilo pro všechny své zákazníky speciální akci v podobě tříměsíčního pojištění na mechanické poškození displeje. Akce platí pro telefony nakoupené z oficiální distribuce na území České republiky od 1. června do 31. srpna a týká se jak stávajících modelů Y70, Y20s a Y11s, tak i smartphonů, které Vivo uvede na český trh v následujících týdnech.
„Jelikož jsou smartphony nejosobnějšími zařízeními, která máme a bereme všude s sebou, může dojít k náhodným pádům a poškozením. Touto akcí chceme poskytnout našim zákazníkům takové podmínky, aby si mohli svůj telefon užívat s maximálním pohodlím. Pokud dojde k poškození přístroje, zákazníci si mohou být jisti, že dostávají nejlepší servis se zachováním standardní záruky,“ řekl Roman Šebek, Country Sales Director z českého zastoupení společnosti Vivo.
Záruku na opravu displeje lze uplatnit jednou během prvních tří měsíců od nákupu u autorizovaných prodejců Alza, Datart, Mall, CZC, Electroworld, Mobil Pohotovost, Space a Smarty.