Futuristická vize domácnosti ovládáné pomocí smartphonu se pomalu ale jistě stává skutečností. Čínské Xiaomi v poslední době představilo řadu technických doplňků pro domácnost, plně ovládanými na dálku pomocí mobilního telefonu. Dnes si těžko dokážete představit televizi bez dálkového ovládání a brzy tomu bude i s ostatními technickými doplňky v domácnosti. Bezpečnostní systém, osvětlení, čistička vzduchu, domácí bezpečnostní kamera, zásuvka, router…
Ovládání podobných zařízení odkudkoli pomocí jediné mobilní aplikace. Xiaomi už má v nabídce několik přístrojů, které lze skrze mobilní aplikaci ovládat. Česká komunita MIUI, která je napojena na čínského původce této aplikace, již nyní připravuje její lokalizovanou verzi a je připravena na její pravidelnou aktualizaci. Dobrou ukázkou je například čistička vzduchu, jejíž provoz můžete sledovat a řídit průběžně ze svého mobilního telefonu.
Pokud se vám hlavou honí otázka, zda jste „vypnuli jsme žehličku?“, i na toto existuje řešení. Android aplikace v telefonu umožní na dálku zhasnout rozsvícenou žárovku nebo vypnout celou zásuvku, do které je zapojen zapomenutý přístroj představující nebezpečí. S bezpečnostním systémem Xiaomi Smart Home Suite, jehož pohybové senzory nebo čidla otevření dveří a oken správně umístíte, zase můžete mít lepší jistotu, že se do vašeho bytu v době vaší nepřítomnosti nedobýval žádný nezvaný host.
A pokud vám mobilní telefon oznámí narušení prostoru, jednoduše si ve stejné aplikaci spustíte na dálku ovládanou IP kameru a uvidíte, co se u vás doma opravdu děje. Xiaomi má i vlastní Wi-Fi router, který spojuje funkci vytvoření bezdrátové sítě, sdílení internetu a datového úložiště, a to i pro propojení s kompatibilním televizorem či audio přehrávačem.
Koukám, že platí dobře..všechny media melou jen Xiaomi sem Xiaomi tam
Reklama je důležitá věc, akorát někdo investuje a někdo šetří :-)
Kvalitní výrobek nepotřebuje reklamu.
To víš že jo :D ale pobavilo mě to ;-)
jirka ma pravdu, kvalitny vyrobok nepotrebuje obrovske naklady na marketing, vid apple a presny opak samsung… ;) aj ked toto je podstatne odlisny segment a preto tej reklamy treba podstatne viac…
Napsal, že kvalitní výrobek nepotřebuje reklamu, nic víc. A já reagoval, že je to nesmysl. Nevím, jak bych se potom o tom výrobku dozvěděl. Když jsou peníze, tak je to jedna z prvních věcí, co jde na řadu a je jedno, zda je kvalitní nebo nebo ne a jestli jde o Huawei, Samsung nebo Jihlavanku :D
Crixol: Komerční články jsou u nás označeny jako „placená inzerce“. A tou tento text rozhodně není. Mě samotného věci ohledně chytré domácnosti zajímají, a produkty od Xiaomi mi přišly zajímavé, tak proč o tom nenapsat? :)
Já si nějak nepamatuji, že by před necelým rokem byla na každém rohu reklama na Xiaomi a stejně jsem usoudil, že to je pro mně nejlepší volba … o tom rozhodně nerozhodne nějaký bill board nebo reklamní banner, video, atd…
Stačí číst uživatelské zkušenosti – někdo se rozhoduje podle marketingu a někdo si počká měsíc/dva od uvedení do provozu a pak hodnotí … varianta 2 mi přijde logičtější a rozumnější ..
Jako tohle už je trochu moc ne? Tak když o tom napíše jeden českej server, udělá na to vlastní testy a recenze, tak vy jako přijdete a čórnete to a budete to vydávat za svoje? Pěknej shit, Michale.
[odkaz]
Než mě takto osočíte, možná by bylo fajn si ověřit fakta. Říká vám něco pojem tisková zpráva? To je text, který agentura/výrobce rozešle novinářům (v tomto případě českým mobilním webům), které ji pak zpracují. Nikdo tady tedy nic „nečóruje“. Ostatně agentura, která v ČR zastupuje Start Distribution, tiskové zprávy zveřejňuje i na svém webu, odkud jsou přístupné pro všechna média (fyi.cz)
Michal: Ok, v tom případě se omlouvám že jsem vás takto nařknul (upřímně). Nezkopíroval jste to z mobilenet. Jen nechápu, proč tam tedy neuvádíte zdroj informace, protože je to skoro doslova přepsaný. Takto to vypadá jako vlastní investigativní činnost, což se na mě nezlobte, ve světle s obdobnými články u konkurence to působí dost neseriozně :-/
Ok. Článek má označení „tisková zpráva“, která nám přišla na redakční e-mail a kterou jsme zpracovali.