- Společnost Warner Bros. podle novináře Jasona Schreiera zrušila chystané rozšíření pro Hogwarts Legacy
- Jedním z důvodů měl být i nedostatek nového obsahu, který se neshodoval s předpokládanou cenou
- Ve studiu Avalanche Software se nadále pracuje na Hogwarts Legacy 2
Společnost Warner Bros. se rozhodla zrušit chystané příběhové rozšíření populárního kouzelnického RPG Hogwarts Legacy. Nečekané rozhodnutí má souviset s probíhající restrukturalizací videoherní divize WB Games. Jako první informaci zveřejnila zpravodajská agentura Bloomberg, konkrétně známý novinář a spisovatel Jason Schreier, a to s odvoláním na nejmenované zdroje uvnitř zábavní společnosti. Právě Schreier přitom loni v červnu prozradil existenci tzv. režisérské verze hry, která měla kromě jiného rozšířit příběh původní hry. Na oficiální oznámení tedy nikdy nedošlo a nyní se zdá, že patrně ani nikdy nedojde.
DLC pro Hogwarts Legacy zrušeno
Rozšíření mělo podle interních plánů vyjít v průběhu letošního roku. Souběžně s ním měla dorazit na trh i „definitivní edice“, která by kromě základní hry obsahovala i všechen dodatečný obsah. Kompletní edice by tak cílila především na nové hráče, zatímco majitelům původní hry by stačilo zakoupit samostatné rozšíření. Warneři ale nakonec projekt v minulém týdnu zařízli mimo jiné z obavy, že množství nového obsahu neodpovídá zvažované ceně.
Krušné časy u Warnerů
Jedná se o zatím poslední z řady velkých kroků uvnitř videoherní divize Warner Bros., která se snaží vrátit k ziskovosti po hubených letech, během nichž vydala hned několik prodejních propadáků včetně nepovedených Gotham Knights či Suicide Squad. Na začátku letošního roku tak divizi musel opustit ředitel David Haddad, došlo k uzavření tří studií a zrušení AAA hry na motivy Wonder Woman. Společnost následně uvedla, že chce více sázet na osvědčené značky, včetně Harryho Pottera.
Z Hogwarts Legacy se – ve srovnání s řadou jiných her od WB Games – vyklubal komerční hit. S více než 34 miliony prodaných kopií se stala jednou z nejprodávanějších her všech dob. Však už taky její autoři ze studia Avalanche Software usilovně pracují na pokračování. Studio z Utahu na rozšíření první hry pracovalo společně s londýnským týmem Rocksteady, autory nepovedené týmovky Suicide Squad. Podle Schreiera chtěli autoři mimo jiné obnovit příběhovou linii jednoho ze společníků z původní hry, která byla během vývoje vyškrtnuta.