Nový Asus ZenFone 6 láká na špičkovou výbavu a příznivou cenu. Zjistěte o něm více!

Domů » Bleskovky » Rozlišení 8K má konečně praktické využití a reklamní agentury jásají

Rozlišení 8K má konečně praktické využití a reklamní agentury jásají

Jihokorejský Samsung, to nejsou jenom smartphony a pračky. Neméně důležitým odvětvím je také výroba displejů, se kterými se zákazníci setkávají nejen ve výrobcích Samsungu, ale mnohdy také u konkurence. Místem, kde se s panely z Jižní Koreje budeme dříve či později setkávat, budou městské citylighty a podobné reklamní plochy. Svou vizi reklamních ploch pro digitální dobu představili Korejci na veletrhu ISE v Amsterdamu.

„Díky tomu, že naše digitální displeje určené pro komerční nasazení nově nabídnou rozlišení 8K, budou moci firmy zákazníkům, které chtějí oslovit,  nabídnout dokonalý obraz v kvalitě, jaká byla doposud nedosažitelná,“ uvedl Seog-gi Kim, výkonný viceprezident divize Visual Display společnosti Samsung Electronics.

Konečně reálné využití pro rozlišení 8K?

Mezi představené produkty patří například panel QLED 8K Signage s úhlopříčkou 82″ a upscalingem pomocí umělé inteligence, obrazová stěna The Wall o velikosti 292″, algoritmus Multi-Link LED HDR starající se o převod jakéhokoli obsahu do HDR bez speciálních metadat a řada OMN/OMN-D, která je určena přímo pro komerční použití třeba na autobusových zastávkách a zároveň se pyšní využitím operačního systému Tizen 4.0. Doufejme, že se s novými panely budeme na ulicích potkávat co nejdříve.

Michael Chrobok

Nestranný fanoušek mobilních technologií, amatérský fotograf, příležitostný sportovec a městský cyklista. Ve volném čase rád cestuje, zahraje si hru, nebo se ponoří do světa Zaklínače či Star Treku.

8 komentářů

  1. Tomáš Kunst (neregistrovaný)

    Doufejme, že nebudeme – už takhle jsou ulice samá reklama, o kterou nikdo nestojí a jen otravují a hyzdí okolí.

    • A přidávají na světelném znečištění.

    • Johny (neregistrovaný)

      Přesně. To poslední co potřebujem jsou vyblikaný ulice.

      • Tomáš (neregistrovaný)

        No, vyblikané ulice jsou sice protivné, ale mnohem horší jsou reklamní poutače pokrývající celé budovy a ulice graficky příšernými a roztodivnými vizualizacemi, headliny…., áčka na ulicích atd. Pokud by se tyto hrůzy přemístily z baráků na světelné panely, bylo by to alespoň malé plus…to se ale nestane :(

  2. Carda (neregistrovaný)

    Úžasný nápad dělat obrazovky který nakonec budou sloužit k tomu co všichni nesnášíme bravo.

  3. Black (neregistrovaný)

    Ano, všem vám vadí reklamy a nesnášíte je. Na druhou stranu pokud podnikáte, musíte službu, nebo výrobek propagovat, jinak krach. Pokud jste zaměstnanci, firma, která vás platí, musí prodávat výrobek, takže ho musí propagovat. Všichni tady díky reklamě čteme zdarma články a zprávy, které právě reklama za nás zaplatí. Tak lze pokračovat, ale samozřejmě taky mě reklama prudí. Je to něco za něco a bez ní by se celá ekonomika zhroutila.

    • Já si myslím, že skutečná efektivita reklamy je v době přehlcení mnohem nižší, než se agentury snaží inzerentům nakukat. Ale pšššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššš :D

    • tomas (neregistrovaný)

      Áno, ale načo svetelne reklami. Svetelne znečistenie, zbytocne zvyšovanie odberu el.energie, co zvyšuje znečistenie ovzdusia a prírody. Urcite by sa svet zaobysiel aj bez blikajucich sa reklam.

Napsat komentář

Tip: Nechcete pokaždé vyplňovat požadované údaje? Vytvořte si na SMARTmanii uživatelský účet ;-)

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.
Vyžadované informace jsou označeny *

Sahifa tracking pixel