Značka OnePlus už není pouhým internetovým „startupem“, ale respektovaným výrobcem smartphonů, který se globálně propracoval mezi 5 největších výrobců prémiových telefonů s cenou nad 400 USD. Novodobé telefony OnePlus už nevsází pouze na nízkou cenu, ale hlavně na výbavu a kvalitu. K rozšiřování povědomí o značce je zapotřebí i silný marketing, proto si čínská firma najala hollywoodskou hvězdu velkého formátu – Roberta Downeyho Jr.
Ten se proslavil rolí Iron Mana v marvelovských komixech, aktuálně je možné jej vidět v posledním díle Avengers: Endgame. RDJ na OnePlus oceňuje, že se jedná o mladou značku, která čeří technologický rybníček. V kampani má být kreativním způsobem vyzdvižena kvalita a řemeslná zručnost. Jakou formu propagace OnePlus s Iron Manem zvolí, je v tuto chvíli nejisté, je dokonce možné, že se s ní nesetkáme; kampaň má probíhat zejména v Číně a Indii.
Robert Downey Jr. nepropaguje smartphony poprvé
Doufejme, že RDJ přinese OnePlus větší užitek než firmě HTC, pro kterou v roce 2013 poněkud zvláštním způsobem propagoval smartphone M9.
Na prvních fotografiích se kromě smartphonu OnePlus 7 Pro nachází i vůz McLaren. S touto automobilkou OnePlus spolupracuje od loňského roku, přičemž výsledkem spolupráce se stala speciální edice modelu OnePlus 6T. Dočkáme se speciální Iron Man edice OnePlus 7 Pro?