App Store je primárním a také jediným zdrojem aplikací i her na platformě iOS. Není proto divu, že o reklamní prostor uvnitř obchodu je mezi vývojáři velký zájem, alespoň podle Applu. Firma z Cupertina se nyní rozhodla jim vyjít vstříc – reklamní prostor, který se doposud omezoval pouze na vyhledávání, se rozšíří i do dalších částí obchodu. Tím chce především menším vývojářům pomoci v růstu.

Nově si mohou vývojáři zaplatit prostor hned na úvodní stránce App Store, který je z reklamního hlediska tím nejexkluzivnějším. Sponzorované aplikace se tak mohou objevit hned vedle každodenních výběrů od týmu spravujícího App Store. Od nich samozřejmě budou placené reklamy zřetelně vizuálně odlišeny, aby nedošlo k matení zákazníků a náhodné záměně předem pečlivě vybraného obsahu za aplikace, které si své místo zasloužily platbou na účet Applu.
Druhým místem, kam se rozšíří reklamní prostor, jsou přímo informace o jednotlivých aplikacích. Vespod stránky informující o aplikaci se reklamy budou zobrazovat v části „Mohlo by se vám také líbit“, přičemž i zde budou sponzorované aplikace zřetelně odlišeny. Všechny reklamy budou muset splňovat přísné podmínky na ochranu soukromí uživatelů včetně respektování odmítnutí souhlasu s personalizovanými reklamními sděleními.