- Některé internetové služby amerického Microsoftu opět nefungují
- Uživatelé si stěžují hlavně na výpadky e-mailového klienta Outlook
Microsoft se potýká s již druhým velkým výpadkem svých cloudových služeb za letošní rok. Uživatelům nefunguje přístup do aplikace Outlook, a to jak na PC i mobilu, tak ve webovém prohlížeči. Když už přihlášení proběhne, není možné e-maily posílat, přijímat, obojí naráz, nebo ve schránce vyhledávat.
Podle informací, které redmondský technologický gigant zveřejnil na profilu @MSFT365Status, jde o vcelku rozsáhlý problém. Od 5:30 ráno našeho času se jeho zaměstnanci pokouší služby rozchodit tím, že je postupně restartují. Zhruba v 8 hodin ráno Microsoft potvrdil, že stabilita vykazuje mírné zlepšení, avšak mnoho lidí má stále problém se do Outlooku dostat.
We've applied targeted mitigation to the infrastructure, and early validation indicates recovery. In parallel, we're exploring additional options to provide relief. Please see EX512238 and TM512245 in the admin center for additional details.
— Microsoft 365 Status (@MSFT365Status) February 7, 2023
Na oficiálním webu Microsoftu je stále uvedeno, že Outlook nefunguje. Ostatní služby jsou v pořádku. Výpadky potvrzují také uživatelé na síti DownDetector.
Ještě větší problém trápil Microsoft a jeho internetové služby zhruba před měsícem, konkrétně 2. ledna. Tehdy vykazovaly nefunkčnost i služby OneDrive, Microsoft To-Do nebo Skype. Lednový výpadek trval víc jak 6 hodin.