Zda jsou ohebné telefony cestou kupředu, či jen slepá vývojová větev se dozvíme až v horizontu několika měsíců a let. Svá řešení již představil Samsung a Huawei, na dalších zařízeních pak pracují i LG, Xiaomi, nebo Motorola. Například Apple však s ohebným zařízením nepospíchá a podobnou taktiku volí i OnePlus.
Vzhledem k tomu, jaký obraz zaujala firma OnePlus v myslích svých zákazníků, tedy „zabijáka vlajkových lodí,“ si v současné době nemůže dovolit přijít na trh s ohebným zařízením, které by stálo astronomickou částku. Stejně tak firma prozatím nevnímá žádný benefit pro zákazníka v daném technickém řešení právě v porovnání s cenou, a tak volí spíše taktiku vyčkávání, jak zareaguje trh.
Apple je na poli ohebných chytrých telefonů jedním z nejočekávanějších hráčů. Podle analytiků své řešení nepředstaví dříve, než příští rok, což pro něj nutně nemusí znamenat nevýhodu. Naopak, stejně jako OnePlus, může využít více času na vývoj inovací a dle zájmu a ohlasů z trhu projekt buď dokončit a uvést na trh, nebo úplně zrušit a hledat jinou cestu.