Zda jsou ohebné telefony cestou kupředu, či jen slepá vývojová větev se dozvíme až v horizontu několika měsíců a let. Svá řešení již představil Samsung a Huawei, na dalších zařízeních pak pracují i LG, Xiaomi, nebo Motorola. Například Apple však s ohebným zařízením nepospíchá a podobnou taktiku volí i OnePlus.
Vzhledem k tomu, jaký obraz zaujala firma OnePlus v myslích svých zákazníků, tedy „zabijáka vlajkových lodí,“ si v současné době nemůže dovolit přijít na trh s ohebným zařízením, které by stálo astronomickou částku. Stejně tak firma prozatím nevnímá žádný benefit pro zákazníka v daném technickém řešení právě v porovnání s cenou, a tak volí spíše taktiku vyčkávání, jak zareaguje trh.
Apple je na poli ohebných chytrých telefonů jedním z nejočekávanějších hráčů. Podle analytiků své řešení nepředstaví dříve, než příští rok, což pro něj nutně nemusí znamenat nevýhodu. Naopak, stejně jako OnePlus, může využít více času na vývoj inovací a dle zájmu a ohlasů z trhu projekt buď dokončit a uvést na trh, nebo úplně zrušit a hledat jinou cestu.
Oneplus hlavne prodava jen jeden jediny model telefonu. Nemuze tedy prijit s necim, co by bylo hodne drahe a neprilis funkcni.
A dobre robia. Je to slepa cesta a za chvilu to zanikne…
Co presne je slepeho na tom mit 2x vetsi obrazovku v tele standardni velikosti? No nic…
Taky to stoji minimálně 2x více zlaťáků a odolnost je opravdu mizivá. Stačí se podívat na ty „ohýbáky“ ze stran a už jasně vídíš deformované části uprostřed. Opravdu jsem zvědav, jak to bude vypadat po dalších X tisíc ohýbání.
Jak pise Marty. Krom toho, pokud 2x vetsi obrazovka znamena mit divny notch na strane nebo aspect ratio ve tvaru ctverce, tak fakt ne dekuji.