TOPlist

Nová Škoda Octavia RS: na kolik vás vyjde bezdrátové nabíjení či nezávislé topení?

Škoda Octavia RS

Škoda Octavia RS je velmi oblíbeným modelem na českých silnicích. Nová generace samozřejmě dorazí na trh i ve variantě RS. Avšak jedna velká neznámá byla cena. Tedy až do dnešního dne.

Škoda Octavia RS nabízí mimo jiné černé doplňky.

Škoda Auto spustila konfigurátor, díky kterému víme, že „RSo“ vás vyjde minimálně na 889 900 Kč. Za tyto peníze dostanete dvoulitrový benzinový čtyřválec s šestistupňovou manuální převodovkou a výkonem 180 koní. DSG je za příplatek 50 tisíc korun a za Combi si automobilka řekne dalších 40 tisíc korun.

Dvoulitrový naftový čtyřválec naladěný na 147 kW startuje na ceně 899 900 Kč. Ten však spolupracuje se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. Manuální převodovka není v nabídce. Sáhnout můžete také po Octavii RS iV, tedy plug-in hybridní variantě. Ta kombinuje benzinovou čtrnáctistovku s elektromotorem. Maximální výkon plug-in hybridního „Rsa“ je 180 kW. Počítejte s tím, že za elektrifikovanou Octavii RS budete muset do Škody Auto poslat minimálně 939 900 Kč.

octavia rs 13
Marně přemýšlím, zda je Octavia RS hezčí zepředu nebo zezadu. Co myslíte?

Příplatek za head-up displej, adaptivní tempomat, hlídání jízdního pruhu, automatické parkování a rozpoznávání dopravních značek činí 33 800 korun. Nezávislého topení s dálkovým ovládáním si Škoda Auto cení na 29 900 Kč. Vyhřívání zadních sedadel vás vyjde na 5 100 Kč a třízónová klimatizace na dalších šest tisíc. Jen o sto korun více si Škoda Auto řekne za bezdrátové nabíjení, popřípadě se budete muset spokojit s pěticí USB-C.

Škoda Octavia RS v základní výbavě stojí na 18palcových kolech a na silnici vám budou svítit Matrix-LED světlomety. Ve výbavě jsou dále parkovací senzory vpředu a vzadu, asistent rozjezdu do kopce, bezdrátový SmartLink či vyhřívané čelní sklo. Pro zajímavost jen dodám, že jakmile se trochu rozšoupnete, tak není problém se s cenou dostat nad hranicí 1,1 milionů korun.

Autor článku Patrik Svatoš
Patrik Svatoš
Redaktor automobilové sekce, který má rád technologie, auta, fandí Olympique Marseille a nedokáže žít bez kofeinu.

Kapitoly článku