Domů » Bleskovky » Nokia Lumia Icon oficiálně představena, zatím ale pouze pro Ameriku

Nokia Lumia Icon oficiálně představena, zatím ale pouze pro Ameriku

Aktualizováno 13. února, 20:00

Dnes byla oficálně představena Nokia Lumia Icon, která je vyrobena speciálně pro amerického operátora Verizon. Jelikož specifikace i samotný vzhled telefonu známe již z dřívějška, připomeňme si ty nejdůležitější údaje. Lumia Icon má Full HD displej o úhlopříčce 5″ krytý sklem Gorilla Glass 3, v jejích útrobách tepe procesor Qualcomm Snapdragon 800, taktovaný na 2,2 GHz. Velikost operační paměti je 2 GB, velikost úložiště 32 GB, bohužel ji nepůjde rozšířit paměťovými kartami.


Lumia Icon na oficiálním obrázku

Fotoaparát PureView má rozlišení 20 Mpx, je vybaven BSI senzorem, optickou stabilizací a je schopen trojnásobného bezztrátového zoomu. Baterie Lumie Icon má kapacitu 2 420 mAh, telefon se bude vyrábět ve dvou barevných variantách – bílé a černé. Zahájení prodeje je naplánováno na 20. února, cena tohoto modelu bude u operátora Verizon 200 USD (4 000 Kč) při dvouletém úpisu. Doufejme, že se na Mobile World Congressu dočkáme i evropské varianty (Lumia 930) tohoto velice zajímavého a výkonného modelu.

Nokia vybraným americkým novinářům a bloggerům zaslala Lumii Icon ve velmi netradičním balení, ostatně podívejte se sami na video.

Původní článek: Nokia Lumia 929 “Icon” se blíží: Verizon omylem odhalil produktovou stránku

Na webu amerického operátora Verizon se předčasně objevila produktová stránka připravovaného modelu Lumia 929, který v tomto případě nesl název Nokia Lumia Icon. Ještě než byla informace odstraněna, byly k vidění kromě nového jména také produktové fotografie a hardwarové parametry potvrzující předchozí spekulace.

 

Uvedená cena 777 dolarů zcela jistě neodpovídá částce, kterou bude operátor od zákazníků požadovat. Jedná se jen o zástupné číslo, než bude na nyní již skrytou stránku doplněn správný údaj. Oficiálního odhalení by se měla novinka dočkat už během několika nadcházejících týdnů.

    

Nokia Lumia 929 s pětipalcovým displejem přijde na trh ještě letos

Dlouho očekávaný telefon Nokia Lumia 929 vybavený AMOLED displejem s pětipalcovou úhlopříčkou se možná začne prodávat už v polovině prosince. Na diskuzním fóru serveru WPCentral to tvrdí člověk schovaný za přezdívkou falorin, který již dříve zveřejnil své hands-on video právě s chystanou novinkou.

 

Podle něj přijde Lumia 929 vybavená velkým akumulátorem s úctyhodnou kapacitou 2510 mAh. Z dalších již dříve odhalených parametrů můžeme jmenovat čtyřjádrový procesor Qualcomm Snapdragon 800 s taktem 2,2 GHz, 2 GB operační paměti a vnitřní úložiště o velikosi 32 GB.

 

Lumia 929 se bude prodávat zatím pouze v USA pod vlajkou operátora Verizon, není ale vyloučeno, že její upravené verze dočkáme i na evropských trzích.

Miroslav Havlíček

avatar
1300
  Sledování diskuze  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Refael (neregistrovaný)
Anonym
Refael (neregistrovaný)

U pojmu „úctyhodnou kapacitou“ jsem očekával minim.3000mAh.

Vím, že i tato kapacita je plně dostatečná pro plynulý běh WP8.

Chybí informace, zda tento model obsahuje slot pro karty.

Jinak by se mi moc líbil.

Ovšem nevím, jak dalece má Nokia ošetřeno vypalování AMOLED displeje. Snad lépe než Samsung.

Nemám žádné zkušenosti.

rewolwer
Uživatel
rewolwer

„Vím, že i tato kapacita je plně dostatečná pro plynulý běh WP8.“ -> cože??? :-)))

cardi
Uživatel
cardi

to teda mohli dat vetsi tu baterku :X

Ian (neregistrovaný)
Anonym
Ian (neregistrovaný)

Jestli to je pro Verizon. Tak Evrope se urcite nedockame.

dotaz (neregistrovaný)
Anonym
dotaz (neregistrovaný)

Opravdu nechápu takovéto složité označování – proč to neoznačují logičtěji, tedy např. 929 V (Verizon), E (Evropa)…takhle to jen vypadá, že Nokia má hodně různých modelů, avšak ve skutečnosti se mezi sebou liší jen minimálně.

janac_marek
Uživatel
janac_marek

930 bude priamym nástupcom 920 a nemyslím, že bude ekvivalentom pre 929. Prípadne ako nástupcu vydá Nokia 940, uvidíme.

Lolo (neregistrovaný)
Anonym
Lolo (neregistrovaný)

Rkapacít – kapacita batérie nemá žiadny vlyv na plynulosť a běh WP8 ;-)

realista (neregistrovaný)
Anonym
realista (neregistrovaný)

Vtip? Baterka má zásadní vliv na běh WP8 – bez baterky ti nepoběží ani tento dokonalý OS…

ostravak
Uživatel
ostravak

ale můžeš tam mít baterku klidně i 3000kAh a ten systém ti to nezrychlý :D, tak jaký to má prosímtě vliv jestli je tam o něco větší nebo menší?

WTF (neregistrovaný)
Anonym
WTF (neregistrovaný)

ti hrabe ? kapacita baterky nemá žiadny vpliv na rýchlosť telefonu, môžeš mať aj 95494949Ah baterku a telefon sa ti niako nezrychli/nezpomali

mceza
Uživatel
mceza

V jednom má pravdu – bez baterky to opravdu nepoběží. Ale zbytek jsou blbosti :D

chmeldas
Uživatel
chmeldas

Že by předzvěst Lumie 930? ^_^ Pokud bude evropská verze se stejným HW, IPS displejem, lepším designem a integrovaným bezdrátovým nabíjením, tak je moje 920cítka v ohrožení :D

František Šafr
Uživatel
František Šafr

Má řeč. Nemohu se dočkat představení Lumie 930 a počítám, že to bude na dlouhou dobu můj nepostradatelný pomocník! :-)

Johnnny
Uživatel
Johnnny

To ja naopak dufam, ze dat do vlajkovej lode IPS ich uz nenapadne …

chmeldas
Uživatel
chmeldas

Ať si AMOLED strčí někam. Černou má proti IPS lepší, ale ostatní barvy horší.

CageJ
Uživatel
CageJ

Nema to je iba mytus.. farby si kvoli ochrane prepaleniu presycuju… nic ine v tom nie je… AMOLED vie byt kvality ako IPS len zivotnost inych farieb mimo ciernej je len asi 1000h.

WTF (neregistrovaný)
Anonym
WTF (neregistrovaný)

JAN, si videl ten asertivny displej na 1520? asi nie, vživote by si už nechcel mať amoled na lumiji

Porek
Uživatel
Porek

Proc s ips dispalyem? Ma sice delsi životnost, ale horsi barvy.. A jak říkáte, ze tím chcete nahradit 920ku, tak to střídáte poměrně často. Ale možná jeste o nejake výhodě ips nad amoledem nevimm

tslany
Uživatel
tslany

Horší barvy? V čem? Že červená nezáří na 5km? Nebo že bílá nevypadá jak růžová? Ale hlavně že černá vypadá jak černá, že? Ačkoliv ve tmě stejně svítí jako u IPS, ikdyž ne tolik.

mato289
Uživatel
mato289

taktiež som za IPS..tomu, komu sa IPS nepozdáva si farby „prepáli“ vo farebnom nastavení telefónu Lumia..a s tou nižšou spotrebou ? pre mňa je to úplne nepodstatné..aj tak nabíjam každý deň..prednejšie je pre mňa kvalitné zobrazenie farieb ako nejaká hodina batérie naviac :)

chmeldas
Uživatel
chmeldas

Barevné podání jde nastavit i u AMOLEDU, barvy vypadají víc přirizeně, ale stejně to pořád není ono.

htcjirka
Uživatel
htcjirka

IPS rozhodne vitam a je to plus,oproti vypalovacimu Amoledu se silenou bilou apod.Amoled za ty leta nepokrocil a je zbytecne prechavlovany,ma jen tu cernou,nic vic pak uz jen sama negativa,vypalovani,fleky na sede,ostatni barvy nerealne i po nastaveni berevneho podani atd.Diky, ze je jeste osazovana kvalita v podobe IPS.

Johnnny
Uživatel
Johnnny

Svieti rovnako ako IPS ? Videli ste niekedy AMOLED ? :)

htcjirka
Uživatel
htcjirka

Videli,L925,L0120,do vlakove lodi patri top displej a to jest IPS a ne podradny Amoled,ktery ma jen tu cernou..

WTF (neregistrovaný)
Anonym
WTF (neregistrovaný)

HTCJIRKA +1 okrem čiernej ma Amoled len samé negatíva (výnimka omnia 7, tam sa mi displej velmi lúbil)

Johny (neregistrovaný)
Anonym
Johny (neregistrovaný)

Líbí se mi, jak najednou každej valí tady IPS, IPS! jako by to bylo nějaké zaklínadlo a AMOLED je najednou nehoráznej sh*t. Ještě před pár lety, když jsem tu obhajoval displej HTC Sensation, které mělo IPS, se tu většina mohla zbláznit, jakože co si to dovoluju tvrdit, že LCD je lepší než Amoled. Stejně tak jako tehdy, i teď říkam, je to otázka osobních preferencí. IPS displeje mají horší vlastnosti na slunci. Je na nich prostě p*u vidět. Amoled má zas nevěrohodné podání barev. Je na vás, co u telefonu potřebujete, ale protože NOKIA dělá fototelefony, asi bych zde preferoval… Číst vice »

Johny (neregistrovaný)
Anonym
Johny (neregistrovaný)

(…jako má fotka třeba na vyprofilovaném -seřízeném- monitoru)

mceza
Uživatel
mceza

Není IPS jako IPS – když dám svou Lumii 920 na přímé slunce, tak díky optimalizaci podsvícení a zejména úpravě motivu je čitelnost výborná. I mezi AMOLEDy je jen pár telefonů, které jsou na tom lépe.

Johny (neregistrovaný)
Anonym
Johny (neregistrovaný)

Nech těch svejch subjektivních fabulací prosimtě :D IPS má svoje limity a rozhodně na tom ty nic nezměníš a ani tvoje zbožná přání :D Na přímém slunci na tom je vidět kulový, i kdyby ses na hlavu stavěl a odrážel ušima ;-) Jedinou výhodou je, že WP má obří ikony (teda pardon, dlaždice :D ), takže aspoň víš, do čeho prstama mlátíš.

mceza
Uživatel
mceza

Jakožto majitel 920 vím o čem mluvím. A mě je fuk, jaké jsou tvoje domněnky. Já na přímém slunci nemám problém.

chmeldas
Uživatel
chmeldas

Protože IPS má věrnější podání barev, nevypaluje se a nemá takový divný nádech displeje. Poměrně často je celkem dost subjektivní pojem. 920cítku mám víc než rok, tak nevidím nejmenší důvod neudělat si malou radost novým telefonem.

McJobs
Uživatel
McJobs

Majitelia AMOLED argumentuju tym, ze cierna je cierna, co na tmavom WP pekne vynikne, pomaha ta ClearBlack tchnologia IPS u 920, alebo je cierna skor seda ?

bite (neregistrovaný)
Anonym
bite (neregistrovaný)

Podání černé je poslední věc, co mě u WP zajímá…dokud to bude čtverečkosystém, tak jsou tu důležitější věci na řešení…

Kendal
Uživatel
Kendal

Nemáme náhodou farebné obrazovky? Ak áno, tak mi je ukradnuté, že čierna nie je čierna, nemáme čierno – biele displeje. A v podaní farieb je IPS o dosť lepšie.

mceza
Uživatel
mceza

Bite: Samozřejmě, že to bude čtverečkosystém. Díkybohu. Když si budu chtít koupit hnusné a nevzhledné omalovánky, mám tu iOS, Android a pár dalších ošklivých systémů…

Johnnny
Uživatel
Johnnny

IPS na Lumii 920 je celkom v pohode, ale ta cierna v tme je strasna. Teda … normalne to nevadi, ale pri glance screene to vyzera hrozne. Osobne som rozhodne za SAMOLED.

lukass71
Uživatel
lukass71

Mceza: Byly ty slova hnusny, osklivy, nevzhledny nutny? Pak se divis, ze tu na tebe lide nadavaji, kdyz si naprosto zaslepen virou v mocny a idealni Microsoft.

mceza
Uživatel
mceza

Zaslepený vírou v mocný a ideální MS? To ani náhodou. MS je strašná firma. Bohužel ale její produkty patří v dnešní době k tomu nejlepšímu na trhu (a protože ty produkty těch chyb mají dost, tak je to co říct…)

Johny (neregistrovaný)
Anonym
Johny (neregistrovaný)

Její produkty? můžeš mi jmenovat které produkty MS patří k tomu nejlepšímu na trhu? Office? Live Messenger potažmo Outlook? Internet Explorer? přehrávač Zune? Windows Media Player? Nějak nevim o jediném produktu, který patří mezi nejlepší na trhu. Možná Windows patří do TOP 3, protože jediná konkurence je OSX nebo Linux :D Vzpamatuj se už konečně.

smisekCZ
Uživatel
smisekCZ

JOHNY: Nebuďme zase neobjektivní – MS žije především z OS (desktopový i serverový) a Office, zde by se dalo snad mluvit ještě o „nejlepších produktech“, zbylé produkty jsou pak již jen průměrné, až podprůměrné.

Jinak nad jeho výroky se už nepozastavuji, nemá to cenu.

mceza
Uživatel
mceza

Visual Studio a další vývojářské nástroje, Xbox, MSSQL Server, Windows/Windows server, Office, Office 365, Arc mouse, Exchange server, Kinect.

Není toho rozhodně málo. A narozdíl od tebe se tu nebavím o maličkých produktech jako je Zune, ale o velkých věcech.

steelspace
Uživatel
steelspace

SMISEKCZ: to jsi pár let zpátky. V zisku MS už pár let převažují serverové a vývojářské nástroje a služby. Klientské systémy/aplikace už jsou v menšině.

IE např. není o nic horší, než Chrome (a když na něj teď je slušný adblox, tak ho i primárně používám).

To samé se dá říct i o WP8. Žádný významný nedostatek oproti konkurenci a naopak inovativní přístup k UX. Atd, atd.

Johny (neregistrovaný)
Anonym
Johny (neregistrovaný)

Office? Snad excel, ale Word je a jeho 90 verzí RTF, DOC, DOCX atd atd? Powerpoint? Možná tak pro země třetího světa! Office 365 je naprosto ohavnej bastl, kterej neumí nic. XBOX je epizoda sama o sobě, Windows server (no lol :D )… myslim že tady neni vůbec o čem se bavit… Většina z toho co vyjmenováváš nejsou ani zdaleka nejlepší produkty, ale nejznámější produkty nebo veřejně nejpodporovanější. Jestli si myslíš, že Office je kvalitní produkt, tak ti fakt jebe ale.

Martin II (neregistrovaný)
Anonym
Martin II (neregistrovaný)

JOHNY: Ty si fakt mimo. Nemas ani paru o produktoch MS a ani o ich uspesnosti. A nadavky nenahradia argumenty.

mceza
Uživatel
mceza

Je to grafik. On přece Wordu a PowerPointu rozumí ze všech nejlíp ;-)

Andreas
Uživatel
Andreas

Tady někdo evidentně vůbec neví ani základní pojmy – např. co je to ten Office 365. Aneb klasika – hlavně, že se trvale vyjadřuju ke všemu i když o tom nevím vůbec nic.

Johny (neregistrovaný)
Anonym
Johny (neregistrovaný)

Mceza: právě proto, že jsem grafik a používám daleko lepší nástroje vím, co to je za sračku. Máš něco proti grafikům? Zdá se mi že ti něco udělali když máš potřebu na to pořád tak peorativně poukazovat :D

mceza
Uživatel
mceza

Ne, jen si dělám srandu z toho, jak jsi tu kdysi napsal, že Windows Modern UI je špatný a že je to tak protože ty jsi grafik, tak tomu rozumíš :D

Tím se mi jen potvrdilo to, že nevíš absolutně o čem mluvíš, ale myslíš si o sobě, že jsi největší king…

A jestli používáš lepší nástroje než například Office tak se máš. Já totiž lepší neznám.

johny (neregistrovaný)
Anonym
johny (neregistrovaný)

ty neznas veci… rekl jsem taky co je spatneho na vzhledu wp a proc. ale ty typografii rozumis asi jako koza petrzeli, takze nechapu, prox bych s tebou mel tu diskuzi vest. sam o tom nevis nic, ale citis se natolik fundovany o tom.kecat a rozhodovat, jestli ja jsem dobrej grafik:-D nastesti moje mesicni vyplata a uspechy jsou peo me dulezitejsi, nez nejaky trdlo na imternetu, co ejakuluje pod kazdym wp prispevkem a prijde mu to jako dobre traveni sveho zivotniho casu:-D a je mi fakt lito, ze neznas.lepsi veci na sazbu nebo spravu databazi, grafy nebo na pripravu prezentaci:-D… Číst vice »

imperator
Anonym
imperator

fuuu…vacsieho blba som tu davno nevidel….ale ale mesicni vyplata a uspechy…jasne… :D a s tym sa nechvalis ani doma ani pred znamymi ale na smartmanii :D dristas tu dve na tri…grafik musis byt na houby…a ak mas nejake zaujimave peniaze tak jedine ze ti tatko dohodil urobit billboard milosa zemana…dal by som ti okamzite ban…vyjadrujes sa jak retard…iq musis mat nula…takeho mat grafika vo firme…tak ta vyhodim do hodiny aj s blbymi kecami…blbko

Andreas
Uživatel
Andreas

JOHNY: Je škoda, že jsi ve své promluvě neřekl (kromě internetového nafukování) vůbec nic konkrétního. Já pracuju s Office opravdu dlouhá léta, nejvíc s Word, Excel, OneNote a Outlook a činnost s nima tvoří většinu mého pracovního času. Oceňuju nejen spoustu možností, ale i jejich provázanost, ve firmě pak navíc s dalšími uživateli.

Opravdu by mě zajímalo, když jsi tak kritický, co používáš za alternativu, která je podle tebe o tolik kvalitnější a vyplatí se proto ke kancelářské práci víc, než je používaný celosvětový standard. Děkuji předem za osvětu.

Johny (neregistrovaný)
Anonym
Johny (neregistrovaný)

Andreas: Já se zde bavím především o funkcích. Největší výhodou balíku office je jeho rozšíření mezi běžné lidi, ale to neříká prakticky nic o kvalitách těchto nástrojů. Samozřejmě, že sazečské nástroje jako QuarkXpress nebo indesign toho zvládnou podstatně víc, jejich výstup, který je mimo jiné možné rovnou vyjet jako kvalitní tisková data je taky úplně jinde, než formát DOC, kterej je absolutně nekompatibilní s čímkoliv a neustále nutí uživatele kupovat stále nové verze MS Word. Indesign mimo to dnes drtí už powerpoint, který je opravdu dobrý tak pro dětstké skládání clipartů a vtipné emaily pro maminky. Podobné je to s… Číst vice »

Andreas
Uživatel
Andreas

JOHNY: Děkuji za obsáhlou odpověď. Je jasné, že na některé specializovanější činnosti tu jsou nástroje, které svými funkcemi a kvalitou si stojí výše. Na některé věci se nepochybně počítá, že bude použit právě takový nástroj a nikdo to nebude „bastlit“ přes Office. U Office je síla v jejich komplexnosti pro naprostou většinu běžné kancelářské činnosti, pro většinu lidí, kteří na Office něco vytváří je i tak balík funkcemi předimenzovaný. Druhá výhoda je pak provázanost programů navzájem. Pokud uživatel používá víc nástrojů najednou a naučí se používat třeba OneNote používat napříč programy, tak celý balík ocení o to víc. A ta… Číst vice »

Johny (neregistrovaný)
Anonym
Johny (neregistrovaný)

Díky za odpověď, asi nebudu mít čas už reagovat. Možnosti OneNote si ještě projdu, ale popravdě ten nástroj mi prostě k srdci nepřirostl. Možná proto, že Office nepoužívám (ne že bych neuměl, ale v 99% nepotřebuji), takže pravděpodobně mi v něm něco uniká. Nepoužívám ani Evernote, bohatě si vystačím s Wunderlistem. V mém příspěvku šlo především o reakci na absolutní nonsens, že Microsoft vyvíjí nejlepší produkty. Samozřejmě co se týče těch debat ohledně zobrazování ve wordu, je tu problém, že lidé považují Word za standard. Kdo se v tom ale pohybuje, a to třeba i jen jako sekretářka, ví, že… Číst vice »

mceza
Uživatel
mceza

„že „každý rok“ MS vydává nový, zpětně nekompatibliní Word“

Proč lžeš? To není vůbec pravda. Word je samozřejmě plně zpětně kompatibilní.

Johny (neregistrovaný)
Anonym
Johny (neregistrovaný)
Johny (neregistrovaný)
Anonym
Johny (neregistrovaný)

Možná jsem se vyjádřil nepřesně, myslel jsem tím samozřejmě zpětně nekompatibilní formát dokumentů Word.

mceza
Uživatel
mceza

To ses tedy vyjádřil extrémně nepřesně. Vlastně zcela špatně…

Každopádně kompatibilitu starých verzí Office s novými formáty lze zajistit pomocí Microsoft Office Compatibility Pack. Tento balíček je dokonce pro Office XP, což je 13 let stará verze Office!

Ale dobře, přejděme ke změně formátu – jak má Microsoft udělat nový formát tak, aby byl zpětně kompatibilní, zároveň implementoval zcela nové funkce a zároveň nebyl zaměnitelný s tím původním? Nijak. Jinak to totiž nejde.

To je jako říkat, že Windows jsou naprd, protože program psaný pro Windows 7 nemusí fungovat správně na Windows 2000!

Johny: Dám ti radu. Už se konečně prober.

Johny (neregistrovaný)
Anonym
Johny (neregistrovaný)

1. Microsoft Compatibility pack je ukončenej! Tohle je hláška s nejnovějším Compatibility Packem na zakázku co mi sem dnes někdo přines (z wordu tak jako jiná studia netisknem, ale snažíme se vyjít vstříc) 2. Kdybys nebyl jantar, tak bys asi z kontextu, kde se bavím o optimalizaci dokumentů pochopil, že mluvim o zpětné kompatibilitě dokumentů. Myslím si, že věci v kontextu narozdíl od rozkladu na jednotlivé věty, umí chápat člověk s IQ nad 90. 3. To není, prober se ;-) Hlavně je vtipné sledovat, jak neustále obracíš argumentaci a místo abys uznal svojí chybu překrucuješ v čem je vlastně problém.… Číst vice »

Johny (neregistrovaný)
Anonym
Johny (neregistrovaný)

„Umožňuje otevřít, upravit a uložit dokumenty, sešity a prezentace ve formátu souborů Open XML, který je podporován aplikacemi Microsoft Office Word, Excel a PowerPoint počínaje sadou Office 2007 včetně systému Office 2010“ cituju z popisu Compatibility Packu. Navíc bych rád zdůraznil položku „Umožňuje otevřít“ protože např už Word 2010 podléhá přeformátování dokumentu.

Johny (neregistrovaný)
Anonym
Johny (neregistrovaný)

Promiň, dokument wordu 2010 podléhá přeformátování. Zapomněl sem, že bys tomu nemusel rozumnět.

Deaktivovaný účet (01.2014)
Uživatel
Deaktivovaný účet (01.2014)

Na mé 920 je černá jako černá, ale při porovnání např. s Lumií 820 ve tmě jde technologie IPS znát. Jinak ne :-)

Refael (neregistrovaný)
Anonym
Refael (neregistrovaný)

LOLO:

Samozřejmě máš pravdu, že kapacita baterie nemá na plynulost vliv, napsal jsem to špatně.

Měl jsem na mysli, že díky plynulosti WP8 baterie tolik „nežere“ jako u Androidu(také ne u všech).

Po zkušenostech se Samsungem raději preferuji LCD IPS displeje.

Libor (neregistrovaný)
Anonym
Libor (neregistrovaný)

Proc pak ale v nedavnem testu vydrze baterie Lumia skoncila spise prumerne, az za nekolika nenazranymi Andoidami, kdyz je tak plynula?

Simon
Uživatel
Simon

Proste a jednoducho chcel povedať že pod slovom úctyhodná kapacita si predstavuje iný pojem a keby tam dali trochu silnejšiu baterku tak by to nezaškodilo :)

Johnnny
Uživatel
Johnnny

Ciastocne preto, ze konkurencia ma o 50% vacsie baterie …

WTF (neregistrovaný)
Anonym
WTF (neregistrovaný)

konkurencia ma o 50% väčšiu baterku ale nei vydrž (napr htc 8 x je natom velmi dobre) ale porovnaať novorozbalenu L920 ktora ma li-pol baterku, ktora sa zobudi až po mesiaci použivania je dosť blbe porovnanie

steelspace
Uživatel
steelspace

Libor: v umělých testech, třeba celodenní přehrávání videa atd. vždycky vyhraje telefon s největším akumulátorem.

WP šetří energii právě v čase, kdy telefon s telefonem aktivně nic neděláme.

gonga
Uživatel
gonga

Nokia pro začátek napálí cenu 17 litrů a vás přejde chuť na výměnu, milánkové!

htcjirka
Uživatel
htcjirka

To je pekna a zcela odpovidajici cena,i za tu to s prehledem beru.Za kvalitu si rad zaplatim.Byla doba,kdy chytre telefony staly i k 30tis.

gonga
Uživatel
gonga

A to já si počkám až zlevní jako dnes 920 a pak si ji koupím.

tslany
Uživatel
tslany

Kéž by ta doba byla i dnes, to k nim měl přístup alespoň někdo, koho to bavilo či zajímalo, a ne kdejaké flamery, co si za 2k z bazaru koupí nějaký android s pavoukem, a pak tu budou flamovat o106…

chmeldas
Uživatel
chmeldas

Klidně si počkej. Mě chuť nepřejde. Dát půlku měsíčního platu za telefon mi nedělá problém.

htcjirka
Uživatel
htcjirka

Přesně tak,moje řeč.

Martin (neregistrovaný)
Anonym
Martin (neregistrovaný)

O to nejde,jestli to je jenom pulka platu. V mem pripade jeste mene, ale radeji si pockam 3-4mesice, kdyz vim, ze ta cena pujde hodne rychle dolu na neco kolem 10K. Kupovat Lumie jako cerstvou novinku mi prijde jako pitomost.

htcjirka
Uživatel
htcjirka

Neni to pitomost,na co cekat nekolik mesicu,kdyz si muzu telefon a jeho funkce,prednosti apod. uzivat hned.

chmeldas
Uživatel
chmeldas

MARTIN: Tenhle pristup je hodne individualni. Tobe to prijde jako pitomost, ale ja to vidim jinak. Za Lumii 920 jsem dal druhy den prodeje v Nemecku 599€ a pokud pro me bude Lumie 930 zajimava klidne si ji koupim hned po vydani. Nevidim duvod proc si neudelat radost hned a cekat nekolik mesicu.

Peete
Uživatel
Peete

Kupovat si něco ihned po uvedení na trh je blbost a je jedno u čeho to je. Jestli je to nočník, kolo nebo telefon :-)

chmeldas
Uživatel
chmeldas

Ne blbost to neni :D

Daniel Fibikar
Uživatel
Daniel Fibikar

Pokud máte dost peněz, tak to blbost není, pokud jste socky jako většina národa v ČR (včetně mě :D) tak si musíte počkat.

mceza
Uživatel
mceza

Martin: Nikde není záruka, že cena půjde rychle dolů. Co vím, tak šla rychle dolů jen u 920 (a částečně u 820), ale u ostatních modelů se drží. To je tím, že to jsou nejstarší WP telefony. Lumia 1020 se pořád cenou drží dost vysoko a to už tu s námi je pěkně dlouho. Myslím, že je na každém z nás, zda je ochoten si zaplatit „za exkluzivitu“ a mít telefon hned ze začátku. Já to tak nepržívám a proto telefon měním, kdy chci já a ne, kdy zrovna vyjde nějaký model. Až se prostě rozhodnu, že svou skvělou 920… Číst vice »

Johny (neregistrovaný)
Anonym
Johny (neregistrovaný)

Tak teď měnit 920 by byl spíš podle mého dost rozmar. WP telefony moc nestárnou a ty nové, výjma 1020 podstatné změny nenabízí. Ten system zatím stabilně stagnuje co do vývoje, upgrade pujde na všechny současné a HW nároky nejsou zatím problém. Pochopim kdybys chtěl upgradovat na iPhone kvůli aplikacím, ale pokud jsi WP uživatel, asi tohle vůbec neni tvoje potřeba (jinak bys to dávno zahodil – trollolo :D ).

mceza
Uživatel
mceza

Ano, ze současného WP portfolia mi nevyhovuje jedinný telefon. 1520 je úžasná, ale příliš velká. Chci telefon, ne tohle. 1020 nemá bezdrátové nabíjení a má AMOLED. Jinak je to HW téměř stejný model. A tak moc zas ten foťák nepotřebuji :D

chmeldas
Uživatel
chmeldas

JOHNY: Říkej tomu jak chceš. Já si klidně 930 koupím. 920 už pomalu dosluhuje, tak proč si tu radost neudelat. O iPhonu jsem taky uvažoval, ale víc mi vyhovuje WP.

Johny (neregistrovaný)
Anonym
Johny (neregistrovaný)

Vždyť jo :-) mě přijde že se mobilní trh teď zas až tak moc rychle dopředu nehýbe, ale pokud někdo cítí potřebu už měnit na nový telefon, asi je to potřeba opodstatněná a chraň bůh abych mu do toho kecal :D

gonga
Uživatel
gonga

Každému, co jeho jest. Já si počkám, protože mam teď nový, pěkný telefon, který mi nějakou dobu vydrží. Nicméně Nokie mají par výhod, které bych v budoucnu rád vyzkoušel. Nicméně nikoliv za cenu, kterou Nokia nasazuje na nová zařízení, a která neodpovídá jejímu postavení na trhu.

Petr (neregistrovaný)
Anonym
Petr (neregistrovaný)

Microsoft ;) Lumia 930 bude neskutečnej nářez!!!

lokomot1
Uživatel
lokomot1

navrhuji dát v nadpisu do uvozovek namísto slova „icon“ slovo „omylem“.

kidal5
Uživatel
kidal5

Taky vám tenhle výtvor přijde neskutečně ošklivej? A to se mi obvykle hranaté a kovové líbí.

Jakub Karásek
Anonym
Jakub Karásek

Také se přidávám, toto je asi první Lumie, která se mi designově vyloženě nelíbí

Martin II (neregistrovaný)
Anonym
Martin II (neregistrovaný)

Mne sa paci. Ale ine som chcel. Dizajn tohto telefonu ovplyvnil Verizon US, ten ma specificky vkus. Ak nie ste velky hrac (Apple, Samsung) tak ak chcete cez nich predavat tak musite upravit dizajn podla Verizonu (asi maju nejake vlastne dizajnove studio).

Kendal
Uživatel
Kendal

Čo?

WTF (neregistrovaný)
Anonym
WTF (neregistrovaný)

pre Verzion vždy mali lumie škaredy dizajn, aj lumia 928 to isté

Martin II (neregistrovaný)
Anonym
Martin II (neregistrovaný)

A este Lumia 822 co je Lumia 820 pre Verizon. Opet typicky Verizon. Najdite si obrazok a uvidite.

petras (neregistrovaný)
Anonym
petras (neregistrovaný)

Na Nokii docela pěknej kousek. :D Mno za 17 litránků? Kdyby to balení bylo ve stejném složení jako pro ten Verizon tak proč ne? Jinak? Ani v křeči! :D

mimonaut
Uživatel
mimonaut

Mě se to opravdu líbí, i když vzdáleně to připomíná iPhone 4 +.

Ale už před lety přišly designové studie podobného charakteru a vždycky jsem si říkal že něco takového bych chtěl.. ne že by se mi organické tvary počínající lumií 800 nelíbily, jsem z nich nadšený, ale tohle technicistní zpracování, obzvláště v kombinaci s kovem je opravdu pro mne přitažlivé.. rozhodně víc, než „ocumlaný bonbón“ ala starší htc, nebo všechny nové samsungy..

Johny; (neregistrovaný)
Anonym
Johny; (neregistrovaný)

nové samsungy sou vskutku hnusný! :D

Mirek S. (neregistrovaný)
Anonym
Mirek S. (neregistrovaný)

Nokii už Bohužel. Nechci. Nemám už zájem když blb Microsoft chce do WP zakomponovat podporu toho zelenýha java šaška. Šetřím na iPhona. Marné. MS posral na co sahl.

mceza
Uživatel
mceza

Nesmíš věřit každé blbosti, co na tomhle serveru napíšou ;) S tou podporou androidích aplikací to není tak hroké, jak to redaktoři vidí…

Mirek S. (neregistrovaný)
Anonym
Mirek S. (neregistrovaný)

No, já to četl všude. Na Windows Central, dokonce i na androidich stránkách – různých. Skoro všude byla i fotka. Na ní lumia, kističky a s toho vylízal ten přiblblej java zdechlý robot. Jsem s toho na nic. Velmi zklamaný a smutný.

Martin II (neregistrovaný)
Anonym
Martin II (neregistrovaný)

Mirek s. Jasne ze si to cital vsade, taka sprava zvysuje citatelnost. Ale nikde to nebolo ze by sa MS uz rozhodol alebo, nedajboze, to bolo oficialne potvrdene. Osobne si myslim ze zo sucasnym API WP8.1 to ani technicky nebude mozne pretoze asi tak polovicka alebo aj viac Androidovskych aplikacii sa nebude sa dspustit. WP8 je tak rozdielne od Androidu ze by ich stalo vela casu a usilia najprv prerobit WP8 a potom dorobit dalvik… Nie ze by to nebolo mozne. Skratka, neverim ze by sa pre to rozhodli, ak to vobec zvazovali. Na druhu stranu, ak by sa take… Číst vice »

borixeus
Uživatel
borixeus

Mirku, bez ohledu jestli by to člověk chtěl nebo ne – technicky to ani možné není. Plnohodnotně by na WP mohlo běžet cca 5% aplikací a to by bylo celkem k ničemu.

Johny (neregistrovaný)
Anonym
Johny (neregistrovaný)

To je velmi nepravděpodobné. Nemělo by to důvod. Navíc se zamysli. WP směřuje stále k tomu, propojit se s desktopovými Windows. Tohle by byl v tom případě úplně nesmyslný krok. MS dělá spoustu nesmyslných kroků, jen co je pravda, ale tohle by byl hodně velkej přešlap, kterej nemá pro MS žádnou výhodu. Nové lidi to rozhodně nepřiláká a staré to nepotěší.

Jiří Hrma
Redaktor
Jiří Hrma

mceza: Ale však tady nikdo z redaktorů nepsal, že to tak bude a celý článek se nesl v duchu toho, že je to pouze spekulace. Za sebe si také myslím, že je to blbost, ale vzhledem k tomu, že se o tom velmi aktivně psalo, nevidím nic špatného na tom informaci publikovat také.

Martin II (neregistrovaný)
Anonym
Martin II (neregistrovaný)

JIŘÍ HRMA: Je samozrejme v poriadku ze ste o tom informovali. Navyse je to informacia od Toma Warena ktory ma naozaj pravdive informacie. Jedine co mi vadi ze slovo „spekulace“ neuvediete priamo v nadpise. Tagy nie su vidiet az kym clanok nerozkliknete a aj tak su nenapadne. Ten isty autor pri clanku o novych tabletoch od Samsungu slovo „spekulace“ uz v nadpise uviedol.

smisekCZ
Uživatel
smisekCZ

Nebylo by lepší mazat staré komentáře u obnovených článků po několika měsících? Je v tom, dle mého názoru, takhle nepořádek.

Jiří Hrma
Redaktor
Jiří Hrma

Martine, díky za komentář a souhlasím s vámi. Asi máte pravdu, že spoléhat se jen na rozlišení podle tagu není úplně vyhovující. Ono je to tak, že pokud nadpis není nějak extrémně dlouhý a slovo (spekulace) se tam ještě vejde, přidáme jej. Ale když už je nadpis delší, tak jej tam nedáváme. Ale zkusíme s tím něco udělat, napadla mě teď drobná změna, kterou bychom mohli nasadit na nové verzi webu, kterou už několik měsíců chystáme.

Jiří Hrma
Redaktor
Jiří Hrma

smisekcz: Mazat komentáře by určitě nemělo smysl, spíš by nebylo od věci ty starší skrývat a uživatel by měl možnost je zobrazit až po rozkliknutí. Popřemýšlíme o tom na nový web, nicméně těch změn tam plánujeme tolik, že musíme postupně.

smisekCZ
Uživatel
smisekCZ

OK :) Díky za odpověď.

Martin II (neregistrovaný)
Anonym
Martin II (neregistrovaný)

JIŘÍ HRMA: Este mam jeden napad ktory som videl na inych strankach (a paci sa mi). Ked sa jedna o spekulaciu tak zvyknu ju este ohodnotit na stupnici od 1 do 10. Napriklad o tom ze WP bude spustat Android daju 1/10 a o tom ze Samsung predstavi na MWC v Barcelone novsie smartwatch daju na 7/10. Toto hodnotenie robi redakcia/autor. Tam kde som to videl tak to pridavaju do textu vo forme „banneroveho“ obrazka. V podstate maju pre autorov pripravenych 10 obrazkov.

Jiří Hrma
Redaktor
Jiří Hrma

smisekcz: Nemáte zač. Věřte mi, že se čtenářům snažíme vyjít maximálně vstříc, ale jednotlivé změny musíme integrovat postupně. A ne každému se lze zavděčit – tisíc lidí, tisíc chutí :)

Martin: To nezní špatně. Vím, že tenhle rank používají například na WPCentral. Díky za tip.

mceza
Uživatel
mceza

S tím rankem je to dobrý nápad. Je to jednoduchý způsob, jak alespoň vyspekulovat pravděpodbnost spekulace :D

FantomasMan
Uživatel
FantomasMan

Nokia (MS) začína doplácať na dlaždicové prostredie. A to vo forme takej, že nový mobil vyzerá ako ten „starý“. Výrobcovia s Androidom sa „hrajú“ s nadstavbami aby spotrebiteľ videl zmenu a tým pádom aj nutnosť kúpy nového mobilu. A u WPH ten pocit zákazník prestáva mať. Keďže bežného spotrebiteľa HW parametre nezaujímajú. A to je problém.

mceza
Uživatel
mceza

Proto se přidávají věci jako bezdrátové nabíjení, 42 MPix, HERE maps, fotoaparát a podobně.

Naopak jednoduchý a všude konzistentní vzhled se začíná pomalu, ale jistě brát jako velké plus.

mceza
Uživatel
mceza

iPhone také za ty roky vypadá furt stejně ;)

FantomasMan
Uživatel
FantomasMan

Aha tak preto Apple prišiel po rokoch s „novým farbičkovým“ dizajnom IOS 7.

mceza
Uživatel
mceza

Pokud vím, tak iOS je tu o něco málo déle, než WP. A WP už výraznou grafickou za ten krátký život prodělal.

steelspace
Uživatel
steelspace

Ty slavné nadstavby jsou tu od toho, aby se na ně dala svádět pomalost Androida.

Johny (neregistrovaný)
Anonym
Johny (neregistrovaný)

WP prodělal výraznou grafickou změnu? WTF? máš asi něco s očima ne? Myslíš jako zmenšení dlaždic zpátky na velikost ikony a odmazání prázdného pruhu na straně displeje? :D

mceza
Uživatel
mceza

Velká změna rozložení domovské obrazovky je určitě větší změna než změna tapety na pozadí…

myscho
Uživatel
myscho

Takze predsa len je to 1520 v 5″ podani

Jirka (neregistrovaný)
Anonym
Jirka (neregistrovaný)

Je to děs.

Andreas
Uživatel
Andreas

Jinak k negativním názorům na podobu telefonu – myslím, že bude zase odlišný design pro Verzion a pak jiná Lumia co bude představena v Barceloně, takže bych tohle nebral nijak vážně.

Bende (neregistrovaný)
Anonym
Bende (neregistrovaný)

Me se naopak libi moc :-) kdysi jsem mel Omnii 7, ted mam iPhone 5, ale do tehle Nokie bych klidne sel. 5 palcu je akorat, ty 4 uz mi jsou nekdy malo..