TOPlist

Moto 360: legendární hodinky znovu ožívají, nevyrábí je ale Motorola

moto 360 4

Motorola Moto 360 byly jedny z prvních hodinek poháněné platformou Android Wear (později přejmenované na Wear OS). Na trh přišly v roce 2014 a v konkurenci tehdejších zařízení zaujaly povedeným vzhledem, za který se nemusely stydět ani pod rukávem košile s manžetovými knoflíčky. Moto 360 se ještě dočkaly o rok později druhé generace, na třetí jsme si museli počkat až doteď.

Třetí generace Moto 360 chce navázat tam, kde druhá skončila. Pokračování příběhu nicméně nepíše Motorola, ale nově vzniklý subjekt nazvaný eBuyNow, který na značku Moto 360 včetně legendárního kruhového loga získal licenci. Jak s ní naložil?

Moto 360: tentokráte bez vyfouklé pneumatiky

Novodobá verze legendárních hodinek si ponechává kruhový displej, který však přišel o efekt vyfouklé pneumatiky a tvoří je zcela pravidelný. OLED panel s podporou Always on má průměr 1,2″ a rozlišení 390 × 390 pixelů. Hodinky mají pouze jednu velikost s diametrem 42 mm, jejich hmotnost je 52 gramů a lze do nich připnout libovolné řemínky s šířkou 20 mm. Hodinky nabízí voděodolnost 3 ATM.

moto 360 1

Na displeji hodinek běží prostředí Wear OS, které pohání starší čipset Qualcomm Snapdragon Wear 3100. Procesoru je k ruce 1 GB RAM, pro ukládání uživatelských dat slouží 8GB paměť. Hodinky jsou dále vybaveny bezdrátovou konektivitou tvořenou Wi-Fi, Bluetooth a NFC pro mobilní platby, nechybí ani GPS pro přesnou lokalizaci. Akumulátor v těle má kapacitu 355 mAh a podporu rychlého dobíjení – z 0 na 100 procent se má dobít za jednu hodinu. Výrobce slibuje výdrž okolo 3 dnů.

moto 360 2

Cena a dostupnost

Moto 360 půjdou do prodeje příští měsíc v USA, v Kanadě a Velké Británii, stát budou 349 USD (asi 8 tisíc korun). V nabídce budou ve třech barvách – šedé, růžovo-zlaté a černé.

moto 360 3

Autor článku Jakub Karásek
Jakub Karásek
Příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích.

Kapitoly článku