- Microsoft celé dnešní dopoledne řeší rozsáhlý výpadek cloudových služeb
- Odpoledne už většina služeb funguje, problémy má jenom Skype
Aktualizováno ve 14:00
Na oficiálním webu Microsoft uvádí, že problém se synchronizací a dostupností cloudových služeb se již podařilo vyřešit u Outlooku, OneDrivu, Microsoft To-Do a několika dalších B2B služeb. Problémy však přetrvávají u komunikační aplikace Skype.
Původní článek
Zhruba od 8. hodiny ranní uživatelé reportují nefunkční OneDrive a s ním i další cloudové služby v rámci Microsoft 365. To znamená, že se nemohou dostat ke svým souborům uloženým na OneDrive, nejde jim uploadovat další a kolikrát ani nemohou otevírat sdílené dokumenty v cloudové verzi Microsoft Office.

Podle serveru DownDetector je výpadek celosvětový – týká se Řecka, Dánska, Španělska, Turecka, Itálie i Malajsie nebo Indie. V redakci máme podobné problémy – webová stránka OneDrive nenačítá soubory a v případě propojení OneDrive s průzkumníkem souborů v systému nelze ani nahrávat nové soubory.
We’re investigating an issue where some users may be unable to access or open files from https://t.co/8Lidnf1goC. For more details and further updates please see OC494006 in the Admin Center.
— Microsoft 365 Status (@MSFT365Status) January 2, 2023
Oficiální twitterový účet @MSFT365Status v 10:25 potvrdil, že v Redmondu o problému ví a pracují na jeho vyřešení. Někteří si každopádně všimli, že podobné potíže trápily cloudové služby Microsoftu i minulý měsíc. Je tak možné, že se původní problém nepodařilo kompletně vyřešit a objevil se znovu.