- Meta za poslední měsíce propustila asi 21 tisíc pracovníků
- Nyní si uživatelé stěžují na chybějící podporu pro své profily
- S příchodem placených účtu bude patrně živá podpora k dispozici pouze pro tyto uživatele
Podle CNBC Meta loni v listopadu propustila asi 11 tisíc zaměstnanců. V březnu ve firmě osiřelo dalších 10 tisíc pracovních míst. A nyní to vypadá, že tento zásah ochromil nově vznikající týmy zákaznické podpory. Firemní zákazníci i influenceři se nyní často nejsou schopni s nikým z firmy spojit.
Meta už loni ohlásila plán na vytvoření rozsáhlé zákaznické podpory, která měla řešit zablokované účty a neprávem smazané příspěvky. Mezi tím probíhalo také testování livechat komunikace, která měla být rozšířena do třiceti zemí. Nyní sice nemáme přesné informace o tom, do jaké míry zákaznický servis funguje, CNBC ale uvádí některá svědectví influencerů a firem, podle kterých aktuálně vůbec není jednoduché s někým z firmy vyřešit konkrétní problém.
V únoru Mark Zuckerberg představil plánované zavedení ověřených účtů Meta Verified s poplatkem 12 dolarů měsíčně. Jednou z výhod má být také přístup k živé zákaznické podpoře. To by mohlo logicky znamenat omezení této služby pro neplatící uživatele. Otázkou zůstává, jestli má Facebook stále dostatek zaměstnanců aby zvládl obsloužit alespoň ty placené uživatele