Největší sociální síť světa Facebook dává svým uživatelům nahlédnout nejen do soukromí přátel, ale také umožňuje sledovat novinky ze světa celebrit, velkých společností či různých obchodů a sfér zájmu. Všechny příspěvky se poté nakombinují na hlavní stránku, z čehož vzniká mnohdy mišmaš, ve kterém může zapadnout i to, že se váš nejlepší kamarád oženil.
Tomu chce Facebook zabránit. Jeho cílem je „přivést lidi blíž k sobě” což znamená, že v následujících týdnech budete vídat více příspěvků od přátel a rodiny, ubude naopak příspěvků od stránek. Majitel Mark Zuckerberg zdůraznil, že kanál stránek by měl vytvářet více „smysluplných interakcí” a méně „pasivního obsahu”.
„Chceme, aby naše produkty nesloužily pouze pro zábavu, ale aby byly pro lidi přínosné,” pronesl Mark Zuckrberg. Ačkoli je větší důraz na lidi chválihodný, otázkou zůstává, jak se ke změnám postaví velké firmy, které do reklamních kampaní na Facebooku investují nemalé peníze. To ale největší sociální síť zřejmě netrápí. „Musíme změnit zaměření systému,” dodal Zuckerberg.