Celosvětová epidemie nemoci COVID-19 uvěznila spoustu lidí ve svých domovech, a tak nelze divit, že tráví více času na svých digitálních zařízeních. Ruce si tak mohou mnout provozovatelé online služeb, mezi nimi i provozovatelé obchodů s digitálním obsahem.
Google Play i App Store v maximální pohotovosti
Jak zjistila analytická společnost App Annie, v hrách a aplikacích systému Android tráví uživatelé o 20 procent více času než loni, největší nárůst je patrný v Číně, kde se lidé svým telefonům věnují průměrně 5 hodin denně.
V prvním kvartále letošního roku si uživatelé stáhli z obchodů aplikací 31,5 miliardy aplikací (22,5 miliard z Google Play, 9 miliard z App Store), a utratili zde 23,4 miliard dolarů (15 miliard dolarů na iOS, 8,3 miliard na Android). Více se stahovaly aplikace než hry, naopak největší nárůst příjmů mají na starosti mikrotransakce uvnitř her.
Seznam nejstahovanějších a nejpoužívanějších aplikací nijak nepřekvapuje, na prvních pozicích se vyhřívají TikTok, YouTube, Facebook, WhatsApp, Messenger a Netflix, nejvíce času uživatelé překvapivě strávili v seznamce Tinder.