Sociální síť Instagram je populární nejen mezi fanoušky fotografie, ale spoustě lidem slouží jako hlavní zdroj obživy. Právě pro uživatele, kteří se skrze Instagram živí, je určena funkce „swipe-up“ (v českém překladu Zobrazit další) ve Stories. Do této funkce mohou tvůrci obsahu schovávat odkazy na webové stránky, například na produkty či služby, které zrovna propagují.
Od 30. srpna nicméně na tuto funkci mohou tvůrci a firmy zapomenout. Sociální síť se totiž rozhodla ji odstranit a nahradit samolepkou. Samolepka s odkazem má nicméně oproti současnému řešení několik výhod. Mezi ně patří například větší kontrola tvůrců nad svými Stories, neboť nová samolepka dostane několik různých stylů, lze měnit její velikost a umístit ji prakticky kamkoli.
Samolepka s odkazem je dalším vstřícným krokem k možnosti sdílet odkazy na populární sociální síti. Těm se Instagram poměrně brání, například tím, že v popisu příspěvku nelze mít aktivní odkaz. Novou samolepku budou moci využívat všichni uživatelé, kteří mají již nyní přístup ke vkládání odkazu do Stories.