Sociální síť zaměřená na fotografie a videa Instagram chystá velkou změnu ve vyhledávání. V tomto se platforma podle všeho inspirovala u svého konkurenta, sociální sítě TikTok. Změna ve vyhledávání totiž vzdáleně připomíná právě populární aplikaci pro tvorbu krátkých videí.
Vyhledávání na Instagramu už nemá nabízet pouze uživatelské účty, hashtagy a místa, ale rovnou i fotografie a videa. Díky tomu bude snazší nalézt relevantnější odpověď na položený dotaz. Kromě zpřesnění hledání umožní změna také objevovat nová témata, která by vás mohla zajímat, aniž byste museli znát konkrétní uživatelský účet či přesně znějící hashtag.

Právě v tomto ohledu změna ve způsobu hledání obsahu připomíná TikTok, který rovněž zobrazuje odpovědi na dotazy, které se netýkají konkrétního uživatelského účtu. Kdy se dočkáme spuštění nového vyhledávání pro všechny jazyky, není prozatím jasné, nicméně prioritu budou mít výsledky vyhledávání v angličtině.