Společnost Dekogon Studios, zabývající se outsourcováním výtvarné stránky her, zveřejnila video a rendery z nejnovější verze enginu Unreal 4, které jsou skoro k nerozeznání od reality. K neuvěřitelně detailní grafice velkou měrou přispívá technologie ray tracing, která umožňuje velmi realistické světelné zpracování scény.
Unreal 4 z dílny studia Epic je již několik let jedním z nejpopulárnějších a nejrozšířenějších herních enginů současnosti a běží na něm hity jako Gears 5, Borderlands 3, PUBG, Fortnite, Star Wars Jedi: Fallen Order nebo The Outer Worlds.
Mno pracuji s nejnovějšímí verzemi unrealu již několik let a žádný zásadní posun za poslední rok nenastal. A jestli autor nerozezná ty odlesky jak psí kule od reality tak by měl možná navštívit očního.
Je celkem vtipné, jak se všichni snaží, aby hry nebyly rozpoznatelné od reality a nakonec všichni hrají Minecraft a podobné graficky zpracované hry… Ona je totiž vždy na prvním místě hratelnost a až potom pozlátko.
No ja nevim, ale podle me poslednich par let dokazuje opak – s hrama jako pubg/fortnite/rocket league a podobne. Samozrejme porad vychazi nadherne vypadajici tituly, ale prijde mi, ze ta hlavni era tohohle uz presla. Od nejake BF3 se uz ta grafika az tolik proste nezmenila imho.
Proč hraji Brutaldoom a ne BF5 ? úplně souhlasím.
Jo, to je fakt hodnotnej komentář tohle… Je vidět, že do diskuze vstoupil expert. Jen bych tě rád upozornil, že není podstatné to, co tobě připadá „vtipné“, ale to, jaký mají lidé možnosti. A je rozdíl, když máš v grafice maximální možnost dostat se na úroveň minecraftu a na úroveň reality.
Jenže on má pravdu. Místo, aby vycházely graficky úchvatné tituly vychází hry jako omalovánky typu Fortnite. Vážně to vypadá, jakoby šla době zpět a vracíme se ke hrám typu Prince of Persia, Stačí se podívat, co se propaguje na Apple Arcade. Prostě šílený..
Mapravdu: Skoro bych se vsadil, ze na tom proste ma obrovsky podil rostouci popularita her na prenosnych zarizenich oproti PC ale i treba konzolim.
Také se přikláním k té hratelnosti, grafika pro mě není moc důležitá (resp. když bude třeba na úrovni Half-life 2, tak nemám důvod k námitkám).
No ad 1 tohle není žádný zázrak grafilky a Ad 2 o grafilku u her nejde ani omylem – pokud člověk tedy nesedí primárně u Louzole . Mám PC od 286 někdy v roce 94 a pořád zastávám názor že lidská představivost je mnohem funkčnější než sebelepší grafika – Princ of Persia . rotoskop a pár pixelů a dávka fantasie v podvědomí udělají víc než věci typu BF 5 se stupidním obsahem a grafikou který uráží každého veterána 2 světové . Proč tedy dnes lidi hrají na PC radši Brutaldoom v původní grafice ??? asi to bude hratelnost a to je to co dnešní herní společnosti nechápou – ano tebe EA a UBI myslím .Jedinné hry kde osobně preferuji grafiku jsou Letecké simulátory protože i přes nesporné kvality IL2 1946 radši zapnu ten nový nebo třeba DCS protože tam tu iluzi chci ( oproti zde ukázanému stadionu jsou letecké simulátory graficky uplně jiný level ) a hratelnost tam do jisté míry nehraje roli protože hratelnost si stavím Já sám . Zde zmiňovaný Minecraft je to samé, hromada kostiček a hraj si. ( mám malé děti takže minecraft nepotřebuji kostek mám plno :D ) U filmů mi to přijde stejné . Proč ten starý vetřelec děsí do teď i když je to loutka a Avatar za miliardu …. nechám na posouzení .
„U filmů mi to přijde stejné.“
To je samozrejme naprosta blbost a naopak urazka celeho cinematickeho odvetvi.
Filmů na kterých jsem se podílel není úplně málo a mám jakýsi vhled který se těžko přenáší nebo popisuje . ale nechal jsem to na posouzení . Práce filmařů v jakékoli profesi si velmi vážím nejen protože jsou to kolegové ale i proto že vím kolik je s tím práce . A nezlobte se na mne ale už dlouho filmy nesleduji protože většinou koukám na pro Vás nezajímavé detaily a děj mne většinou úplně mine ( často proto že je mizerný ) Pořád stojím za tím že je mnohem realističtější pohybující se loutka nebo člověk v masce než sebelepší počítačová postprodukce ve studiu a nevím o filmu kdy bych to nepoznal . Myslíte že Predátor by byl lepší kdyby byl udělaný na ve studiu a naklíčovaný na někoho v zeleném ? Já na – ale jsou hodně dobré věci -Glum ( jenže tam to je dotažené do neuvěřitelna a stejně je to počítač . Starý Bladerunner a ten nový je stejná písnička . Staré hvězdné války a ty nové ? čemu přirozeně věříte ? Přeefektováno není lepší .
Pane Duchoslave proč byl můj komentář smazán ? Vás platí EA nebo UBI ? myslím že to bylo k tématu ?
Váš komentář nebyl smazán, jen ho náš systém zadržel ve frontě a bylo nutné jej ručně schválit.
Aha děkuji tento post tím pádem smažu pokud můžu . nebo to udělejte Vy prosím . Děkuji a hezký večer .