Domů » Bleskovky » BMW neuhlídalo podobu nové M3 a M4. Jak se vám líbí obří ledvinky?

BMW neuhlídalo podobu nové M3 a M4. Jak se vám líbí obří ledvinky?

Ačkoli se nová generace BMW M3 a M4 představí ve své světové premiéře až zítra, tak automobilka své horké novinky neuhlídala. V celé své kráse se tak můžeme podívat na BMW M3 i M4.

V minulosti se na internetu ukázalo několik skic, jak by novinka mohla vypadat a nyní se designový předpoklad vyplnil. Zapomeňte na vše, co jste kdy od BMW viděli. Automobilka opět překvapila a zákazníkům nabídne zase jiné přední ledvinky, které jsou pro BMW tak typické. Poprvé se máme dočkat také BMW M3 Touring, tedy M3ky s „batohem na zádech“.

S velkou pravděpodobností by BMW M3 mělo pod kapotu dostat dvakrát přeplňovaný třílitrový řadový šestiválec, který najdeme v BMW X3 M a X4 M. Tato pohonná jednotka produkuje 480 koní a 600 Nm točivého momentu. Verze Competition nabídne výkon o 30 koní vyšší.

Novinky mají pohon všech kol a osmistupňovou automatickou převodovku. Do nabídky se má dostat i verze s pohonem zadních kol a šestistupňovou manuální převodovkou. Veškeré podrobnosti se dozvíme už zítra, kdy dojde k oficiálnímu odhalení.

Patrik Svatoš

Šéfredaktor automobilové sekce, který má rád technologie, auta, fandí Olympique Marseille a nedokáže žít bez kofeinu.

8 komentářů

  1. No tá predná maska je čistý dizajnový hnus

  2. Je to pecka. Ten gril se mi fakt líbí.
    BMW jsem měl docela dost. V generaci F jsem vystřídal 120d, 330d sport,, 530dM a řekl jsem si BMW přestalo dělat bavoráky, ty skončili e90kou. Fko byly obtloustlý a měkký meďák v kombinaci s nedotáčivou audinou. Pak jsem vyzkoušel 330i a nakonec koupil 540iM a říkám. To je prostě návrat k bavorákům.

  3. Prvni 3ka, ktera se mi fakt hnusi. Skoda si takhle zkazit jinak nesmirne povedenou radu. Zadek ale celkem povedenej a barva hodne zajimava.
    Proc poslednich par let vsichni ty auta tak kazi..

  4. To co BMW předvádí s poslední generací nemá obdoby. Suverénně nejhnusnější kousky

  5. Posledni BMW jsem mel 2010 E90 facelift 335d. Jezdi dodnes bez poruchy a ma nalitano okolo 350 tisic kilometru. Jednu dobu to bylo nejrychlejsi naftove auto na svete s maximalkou 287 km/h, prekonala to az Audi A8 4.2 TDI, ktera jela 303 km/h. To byla jeste poctiva nemecka kvalita.

    Rada F byla des a hruza a rada G jakbysmet.

  6. Nelíbí, ale nejsem cílovka, takže je to asi jedno…

Napište komentář

Redakce si vyhrazuje právo mazat komentáře, které nesouvisejí s tématem diskuze, nebo jsou útočného či urážlivého charakteru (pomluvy, vulgarity, rasismus či ponižování). V případě porušení těchto pravidel chování může redakce zakázat přístup do diskuze.

Odeslané komentáře jsou strojově kontrolovány (spam, nevhodné výrazy…).