S příchodem iOS 11 provedl Apple změny ve svém obchodě aplikací, kromě nového vzhledu odstranil sekci Free App of the Week a zavedl nové sekce App / Game of the day (více informací). Sice v nich nedostanete obvykle placené hry a aplikace zdarma, pro vývojáře však může umístění v této sekci znamenat velmi výrazně zvýšený zájem o jejich výtvory.
Podle dat společnosti Apptopia za poslední měsíc některé z takto zviditelněných her zaznamenaly až o 2 000 procent více stažení oproti obvyklému stavu, v případě aplikací to bylo až 1 000% zlepšení. Pochopitelně větší zájem je o tituly zdarma, větší efekt má také den v týdnu – o víkendu se aplikace a i hry stahují méně než v pracovním týdnu. Za sledované období se v sekci App / Game of the day objevilo 30 aplikací a 30 her, z nichž 5 aplikací a 11 her bylo placených.
Pochopitelně největší nárůst v počtu stažení zaznamenaly neznámé a mnohdy nehodnocené tituly, které si v žebříčcích výrazně polepšily, mnohdy i o více než 1 000 bodů. U populárních aplikací, které se ve svých kategoriích nacházejí v TOP 20 (např. Starbucks), byl průměrný nárůst pouze 44 %, u her 37 %.