Pokud jste někdy něco reklamovali, určitě jste zažili ten pocit nervozity, jak se výrobce či autorizovaný servis k reklamaci postaví – zda ji přijme a nějakým způsobem vyřeší, nebo ji rovnou zamítne. V Apple mají pro většinu scénářů vytvořenou metodiku vizuální kontroly, podle níž se mechanik rozhoduje, zda zařízení k reklamaci přijmout či nepřijmout. Stránka týkající se iPhonu 6, 6s a 7 (včetně modelů Plus) nyní unikla na internet, údajně však existuje pro všechny druhy jablečných zařízení.
Zásady Apple pokrývají tři scénáře – přijmout jako záruční opravu, přijmout jako pozáruční opravu a vůbec k opravě nepřijmout. Poslední bod se týká silně poškozených iPhonů, případně těch, které byly na první pohled podrobeny neodbornému servisu, např. nemají originální akumulátory nebo nesedí velikost/barva apod. s kódem konfigurace.
Pokud má váš iPhone pouze nečistoty pod displejem, škrábance na displeji a podrobné lehké nedostatky, bude přijat k záruční opravě. Všechny ostatní problémy, tedy středně těžká poškození jako prasklé sklo, ohnuté tělo, zničený Lightning konektor, koroze z vniknutí kapaliny, apod. vám Apple opraví, avšak oprava již bude zpoplatněna a o záruku na zařízení přijdete.
Nutno podotknout, že podle výpovědí zaměstnanců Apple je tento rozdělovník používán zaměstnanci zřídkakdy, spíše se řídí vlastním pocitem. Jeden z techniků dokonce serveru Business Insider prozradil, že přijímá do záruční opravy i ty iPhony, které by podle manuálu prošly pouze do opravy pozáruční.
iMyFone Umate Pro – bezpečné odstranění vašich dat z iOS zařízení
Klíčové funkce iMyFone Umate Pro:
- kompletní odstranění dat z iOS bez možnosti obnovení: zprávy, kontakty, historie hovorů, fotografie a video, data prohlížeče…
- 100% odstranění dat aplikací třetích stran: WhatsApp, WeChat, Kik, Viber a další…
- bezpečné vymazání dat pro případ, kdy prodáváte svůj iPhone a nechcete, aby data někdo mohl obnovit.