Domů » Bleskovky » Xiaomi představilo 100W adaptér. Telefon s ním nabijete za 17 minut

Xiaomi představilo 100W adaptér. Telefon s ním nabijete za 17 minut

Nejrychlejší nabíječkou je v současné době „SuperVOOC“ od společnosti Oppo, která nabízí rychlost 50W při napětí 10V/5A. To už však nebude dlouho platit. O místo na nejvyšším stupínku mezi nabíječkami se totiž přihlásila čínská společnost Xiaomi s novou nabíjecí technologií Super Charge Turbo. Ta slibuje 100W adaptér s napětím 20V/5A.

Xiaomi Super Charge Turbo

Úplné nabití za 17 minut

Novinka z dílen Xiaomi dokáže plně nabít telefon za pouhých sedmnáct minut. V přiloženém videu si můžete prohlédnout přímé srovnání s adaptérem od Oppo. Zatímco na displeji telefonu nabíjeném technologií od Xiaomi svítí 100 %, adaptér značky Oppo je teprve na 65 procentech. Nemluvě o tom, že Xiaomi nabíjelo baterii s kapacitou 4000mAh, kdežto Oppo bojovalo s článkem o velikosti 3700mAh. Pro srovnání, s nadcházejícím 55W adaptérem od Huawei nabijete ohebný Mate X za 35 minut.

Xiaomi 100W Super Charge Turbo | 4000mAh Battery Charged in 17 Minutes!

Současné chytré telefony od Xiaomi podporují nabíjení do rychlosti 27W. A například v balení modelu Mi 9 (preview) dokonce naleznete pouze 18W adaptér. Jsme velmi zvědaví, jak se na papíře skvěle vypadající Super Charge Turbo technologie povede v praxi.

 

Marek Bartík

Redaktor serveru SMARTmania.cz a brněnský student. Vedle toho velký fanoušek videoher, jehož nepřestává udivovat jejich překotný vývoj. Svět kolem nás plyne takovou rychlostí, že se za ním mnohdy nestačíme otáčet, čímž se pro nás stává nepostižitelným.

53 komentářů

  1. Čím rychleji se mi nabije mobil, tím méně mě zajímá výdrž na to nabití. A současně je to věc, kterou fanatici do elektromobilů nechápou – prý: k čemu potřebuješ dojezd 700-1000 km? Tvoje auto snad na jedno natankování tolik ujede? Odpovídám vždy trpělivě: ne, neujede. Ale takování zabere pár minut. U vašich elektromobilů zabere mnohonásobně více času (hodinu, dvě, tri…) a proto chci co největší dojezd.

    • K tem elektromobilum jeste samozrejme rozsirenost nabijecek, zvlast pokud chces aspon to „rychle“ nabijeni.

    • Ano, to je vec druhá. Ale to je věc, která se časem vyřeší – nabíječky prostě budou přibývat, v podstatě tomu nic nebrání. Ale baterie… to je problém. Už ani nepočítám, kolik let, či dekád, čekáme na baterie, které budou menší, lehčí, s větší kapacitou…

    • Já ujedu na jedno natankování těch 900 až 1000km :-)
      Jenomže čím rychleji se ti mobil nabije, furt neřeší vše. Takový celodenní výlet, když mobil fakt využíváš, navigace, focení apod., tam se výdrž docela hodí….tak 2x až 3x násobná kapacita ve stejném objemu 2000 nabíjecích cyklů s minimálním snížením kapacity a možnost nabití za pár minut bez nějakého špatného vlivu na kapacitu apod. …to by bylo.

    • Já nenajedu, protože je dneska v módě cpát do aut nádrže s malým objemem, kolem 45-48 litrů. Ty časy, kdy všude bylo 60 a více litrů, jsou pryč.

      Ano, samozřejmě jsou situace, kdy rychlonabíjení není možné a je spíše preferována výdrž. Nicméně, z vlastní zkušenosti vím, že jakmile si člověk na rychlonabíjení zvykne, není cesty zpět. Pak se prostě vyplatí telefon strčit na nabíječku i na 15-20 minut, protože za tu dobu se prostě nabije, dejme tomu, o 40 %. V takové situaci zjistuji, že výdrž opravdu přiliš neřeším.

    • Vám neujede auto na jedno natankováni 700-1000km? Co máte za auto? Když natankuji plnou, tak v klidu mám dojezd kolem 1200-1300km

    • Záleží. Taková Octavka benzín s 45 litrovou nádrží, to není žádná sláva. Samozřejmě záleží na stylu jízdy atp.

    • No nechci vidět tu jízdu, když na nádrž najedeš 1300km… Co to je za auto, nějakej hybrid? Já mám 65 litrovou nádrž a najedu tak max 600km s úspornou nohou.

    • 1200 až 1300 km by najel s nějakou 1,5 dCi.
      Co to je u tebe úsporná noha? Jaké máš auto, motor?

    • 2.0 BiTDI Passat B8
      Víc jak 600km to nenajede, těch aut máme v práci víc a nikdo s tím víc nenajel.

    • _qam_ tak to je hodně divné, však tam máš počítač…to bys musel mít spotřebu přes 9 litrů/100km a to je sakra hodně. Takže co jezdíš za trasy? Jak rychle jezdíš?
      Jestli jezdíš brzda plyn, tak asi ano. Tady jde spíš o to, kolik jsi schopný zajet.
      Nenapsal jsi motor. Kolik kW?

      Jako velice sympatická se jeví spotřeba. Jeden údaj za všechny: 400 km dálnice ujeté na tempomat při 140 km/h, přičemž druhá polovina byla s kompletně naloženým autem. Palubní počítač se zastavil na hodnotě 6,8 l/100 km. Obecně můžeme říci, že dostat se pod sedm litrů není vůbec žádný problém.

      Testovaný Passat je zkrátka úsporné auto. Vzhledem k nádrži o objemu 66 litrů není vůbec nereálné dát na jedno natankování 1000 km. Více na: [odkaz]

      Takže kde je problém??

    • Já mám v BMW 335d 2014 65 litrovou nádrž a najedu s tím průměrně okolo 600km. Najel bych i 800km, ale motor se musí točit :-)

    • Tomáš: Přesně tak, proto říkám, že bych chtěl vidět tu jízdu, kdy někdo najede 1300km. Nějaký uprděný 1.5dCi se 70kw, za volantem kloboučník a za ním 20km kolona, ale hlavně, že jede na spotřebu :D:D
      xzeit: Neřeším to, nepočítám to. Má to 240 koní. Tady nejde o to, proč já najedu málo, tady jde o to, proč on najede tolik na nádrž. Protože je to brzda provozu!

    • Počkej, takže nejezdíš podle předpisů :-)
      Řešilo se, kolik jsi schopen s autem najet. 1,5 dCi jede klidně i 190, takže o tom to fakt není. Samozřejmě se pak dostaneš na těch tvých 600 km.
      Bavíme se ale, kolik jsi schopen najet normální jízdou podle předpisů.
      Takže když se budeme bavit o dodržování rychlosti a plynulé jízdě, tak i s tím tvým Passatem najedu na plnou po dálnici i 1000 km při rychlosti 120 až 130km/h.

      Ne, žádná brzda provozu on být nemusí. Sice pořád nevíme, co má Petr za auto/motor a jakým stylem jezdí, ale 1200 až 1300 km nemusí být až zase takový problém, když pojede plynulou jízdou klidně i po dálnici s dodržením do 130 km/h u nás. Nebo 90km/h mimo obec – dá se. najet 1300 km s průměrnou spotřebou 5l/100km není zase takový problém a opravdu nemusím být brzda.

    • A kdo řekl, že nejezdím podle předpisů? I podle předpisů se dá jezdit svižně a využívat výkonu auta. To je totiž ta brzda provozu. Jestli využiju výkonu auta a na semaforu zrychlím z nuly na 50 za 2 vteřiny nebo se budu rozjíždět jak šnek půl hodiny a všechny brzdit, jenom proto, abych měl 5l/100 spotřebu.

    • Ne! Ani tak ne. Takže jezdíš prostě v neskutečném provozu a všechny predjizdis, jezdíš hlavně městský provoz…. Protože nezlob se na mě, ale přes 9 litrů spotřeba normálním stylem jízdy není. Ale o to nejde, spíš nechápu, že se divis, že někdo najede 1200 až 1300 km… Vždy záleží na podmínkách a ty jsi evidentně agresivní pirát silnic ?.
      Tak jasně, u služebního auta se tohle moc neřeší.

    • A za další. Ty jsi jako na semaforu pokaždé ten první, že si to dáš z nuly na 50 co to jde? ?. To by ses musel fakt casto rozjíždět a brzdit. Říkám,brzda plyn a krátké úseky. Dá se. Chtěl bych se s tebou někdy projet ?

    • Ale ANO! Normální stylem jízdy můžeš jezdit i za 15 s nějakým mustangem. Tohle je 4×4 (dobře haldex), automat, a průměrně výkonný motor. 9 litrů při NORMÁLNÍ jízdě (to je takové, že nejsem brzda) to opravdu žere.
      Pro tebe je pirát silnic ten, kdo se rychle rozjede? Nebo jak jsi na to došel komunisto? Mám totiž pocit, že ti tu někdo sáhl na 1.5 dCi a stejně jako u huahnoje to opět psychicky nezvládáš.

    • Co se děje? Jak šahl na 1,5 dCi? To byl jen příklad.
      Bavím se o tvém Passatu. Fajn. Pokud máš takovou spotřebu, může být. Stylem jízdy dejme tomu. Ale to neznamená, že s tím Passatem nezsjedes za 6 až 7 litrů. Kdybys jel po dálnici, ale i mimo město jde jezdit i svižně za méně. Fakt nemusíš mít klobouk. Spíš se divím, jak se tomu divis, že najedes maximálně 600 na nádrž.

    • Spotřeba není vůbec věc toho, zda jezdím dle předpisů, ale jak jezdím. A šetřily potkávám denně, ty jezdí na 90 klidně 60. A to nemá s plynulostí provozu nic společného. Navíc, když si koupím silné auto (nemyslím Oktávku 1.0 TSI), tak ono teoreticky ujede daleko, ale to jsem si mohl koupit sekačku na trávu, když jsem chtěl tak moc ušetřit. A když bych chtěl ještě víc šetřit, tak můžu jezdit vlakem. Navíc, člověk jezdí daleko víc ve městech a někde cuká, než že by jezdil po dálnici sem a tam. Já jsem normální řidič, křižovatky opouštím v rámci co největší plynulosti provozu co nejsvižnějí a taková jízda se opravdu nerovná dojezd 1200km :D Ale potkávám tam borce, co se rozjíždí půl hodiny, projedou dvě auta a kolona až do Austrálie pomalu. Těm doporučuju vrátit řidičák a jezdit vlakem.

    • Tak o stylu jízdy je to především. Ale když jsme u těch předpisů. Jeď po dálnicí na nejvyšší převodový stupeň 130 a jeď 160 :-). i 150 bude stačit. Spotřeba je trochu někde jinde. A tak to máš i mimo obec, jestli jedeš 90, nebo to ženeš 120…to je taky rozdíl. Taky záleží na tom, co ti dovolí provoz….protože….to co jsi napsal – Já jsem normální řidič, křižovatky opouštím v rámci co největší plynulosti provozu co nejsvižnějí a taková jízda se opravdu nerovná dojezd 1200km – není úplně tak jednoznačné. Pokud jsi první na semaforu, ano :-)
      Ale přiznejme si, vždy bude záležet na tom, kdo stojí před tebou. Schválně, od dnešního dne si budu dělat statistiku, kdy stojím v křižovatce první a mohu tedy dost ovlivnit její opuštění a když jsem třeba další v pořadí.

      Nikdo tady netvrdí, že tvůj styl jízdy se má rovnat 1200 km, rozhodně to ale neznamená, že takto jezdící řidič musí být vyloženě brzda. Jde o trasu kterou jezdí, provoz, co má za auto, jaký má to auto motor, resp. spotřeba atp.

    • Petr (neregistrovaný): neujede, protože to není až tak o spotřebě, jako o velikosti nádrži. A jak jsem psal, dneska je moderní dávat celkem malé, kolem 45 L. Takže pokud bych měl ujel těch tvých 1200 km, musel bych jezdit, na benzinu, se spotřebou 3,75 L/ 100 km. To je absolutně nereálné :D

    • niky79: OMG!!!
      Moje auto má nádrž na 63l, rezerva se rozsvítí po 58l. Když jedu po dálnici cca 120 až 130, mám průměrnou spotřebu cca 5,2l / 100km.
      Kolega má Lagunu sice s motorem 1,5dCi, a jezdí dálkové jízdy okolo 5l/100km a těch 1200 km dá s přehledem. Že má nějaké auto 45 l, za to já nemůžu. To je pak logicky jiná. Rozdíl mezi 45 a 65 litry je 20 litrů a to je cca 300 až 400 km jak nic.

    • xzeit: tak co tady trolis? Ja vysvetluji, ze na mem aute neujedu oněch zminovaných 1200-1300 km, protoze velikost palivové nádrže. To, jakou mám reálně spotřebu, na tom absolutně nic nezmění. Prostě to není možné.

    • Netrolím, já to myslel obecně. Pokud máš auto se 45l nádrží, je to problém. Bohužel. Velká nádrž je velká výhoda. Co to je 45 litrů…

    • Tak kdo jezdí ale jen po dálnici? Nikdo. I když jsem jel teď posledně z Prahy do Plzně, tak clověk se musí docukat k dálnici a pak v Plzni to samé. Takže taková spotřeba je jen teoretická. A i kdybych začínal jízdu řekněme na Zličíně, musel bych se na těch 130 rozjíždět půl hodiny (abych to nepřišlápl). Navíc drtivá většina lidí používá auto na dojíždění do práce buď do měst nebo po městě, na to, abych jezdil po dálnici sem a tam, na to nemám ani čas, ani nervy.

    • Menty, teoretická může být leda tak pro někoho, kdo ji nikdy neměl. Dálnice byl jen jeden z příkladů. Já mám ježděním do práce spotřebu 6,2 až 6,4 l /100km. Je to tím, že jezdím jen 30 km denně a určitě nejezdím jako šnek. Tankuji vždy po projetí cca 60 až 62 l (až se mi rozsvítí rezerva, vím ze úplně v pohodě můžu dojet do práce a zpátky a pak si natankovat) Ségra jezdí cca 46 km denně a má spotřebu 5,2. bohužel má nádrž okolo 50 l. Ale auta se stejným motorem, který tam má ona 1,5dCi 81kw má například renault megane 3 a ten má nádrž cca 64 l a ten nemá problém dostat se na takovou trasu pod 5 litrů na 100km. To se bavíme o jízdě mezi městy. Žádná dálnice. Je to dost individuální, ale 1200 km na nádrž není žádné scifi :-)

    • Mne se libi, jak i v tomhle je xzeit schopnej obvinovat ostatni z poruseni predpisu bez jakehokoliv zavahani, fakt komunista jak kovanej :DDD

      „xzeitNahlásit | 27. 3. 2019 v 16:49
      Počkej, takže nejezdíš podle předpisů :-)
      Řešilo se, kolik jsi schopen s autem najet. 1,5 dCi jede klidně i 190, takže o tom to fakt není. Samozřejmě se pak dostaneš na těch tvých 600 km.
      Bavíme se ale, kolik jsi schopen najet normální jízdou podle předpisů.
      Takže když se budeme bavit o dodržování rychlosti a plynulé jízdě, tak i s tím tvým Passatem najedu na plnou po dálnici i 1000 km při rychlosti 120 až 130km/h.“

    • Jo a mi se líbí, jak se chytáš na všechno, co napíšu. Proč myslíš, že jsem tam napsal ten smajlík? Samozřejmě to byla otázka, vypadl mi otazník.
      Nikoho neobviňuji, jen si upřímně řekněme, když pojedeš autem 1000 km po dálnici u nás maximální rychlostí 130 km/h, kolik bude cca průměrná spotřeba při této rychlosti? A nějaké scénáře kolon apod. z toho vynechme.

    • A nějaké scénáře kolon apod. z toho vynechme – Takže naprosto teoretická situace, která nikdy nenastane. Za posledního půl roku jsem nejel po dálnici, kde by někde něco nebylo rozkopáno (tudíž 80 a kolona), nebyla by bouračka (kolona), nebo v nejlepším případě byla dálnice 10km, pak nic, pak zas 10 km (třeba u Písku, že).

    • xzeit: Tak samozrejme dost zalezi na aute vid, muzu jet velkym tezkym range roverem a mit spotrebu pres 10, nebo fabii a mit ji pod 5..

    • Nevím, záleží asi po jaké dálnici jezdíš….já jel naposledy ostrava – brno a zpátky a co tam bylo po cestě, tak maximálně zúžení do jednoho pruhu, ale plynulost v pohodě. Prostě jsem nejel 130. paradoxně v létě cesta do Brna a zpátky mimo dálnici (dostal jsem se na 5,3/100km.).

    • lukass71: Kdyby sis to tady přečetl pořádně, tak to co jsi napsal ani nenapíšeš. Celkem jasně jsem už definoval výše, že těch 1200 až 1300 km není problém udělat s nějakým 1,5 dCi (třeba 81kw) a nádrží přes 60 litrů.
      Už od začátku jsem psal, jaké auto, nádrž, motor, styl jízdy apod….
      Jasně že s Lambem asi 1000 km neujedeš :-)

    • Praveze cetl.. Sam qam zminuje, ze ma 2L passata. To preci jen nebude nejuspornejsi auto. A jinak samozrejme, ze s hodne lehkou nohou, kdy ten motor skoro i trapis, tu spotrebu snizis, ale sam bych tohle fakt nemel zapotrebi..

    • Přesně tak. Sice je to jen dvoulitr, ale dvě turba, automat, 4×4 a 1650kg hmotnost udělá svoje. To nejde srovnávat s nějakou Dacií nebo Renaultem s 1.5 dCi a čekat, že to bude jezdit za stejno…
      Osobně by mě zajímalo, který renault má 60 litrů nádrž a 1.5dCi…Talisman? Moc ty francouze nesleduju. To je taková kombinace udělaná vyloženě na spotřebu a dlouhý dojezd a na věčného pravoproudaře.
      Aut, které mají úsporný motor v kombinaci s velkou nádrží si myslím je minimum. Buď je velká nádrž ve větším autě (passat, superb, A4,A6 a konkurenti), kde naftové motory začínají na dvoulitrech a tudíž i žerou 6-7 litrů a nebo jsou malé úsporné diesely v něčem jako megane, golf atd, ale tam určitě není nádrž víc jak 50 litrů.
      Tudíž mi prostě dojezd 1300km nedává smysl nikde a bude vyjímkou pro velmi úzké portofolio aut.

    • lukass71: Ale já netvrdím, že s tím Passatem najede 1300 km! Sice rozporuji jeho maximálních 600 – což je prostě BLBOST (abychom si to ujasnili, blbost je, že s tím nejde udělat více km) Pokud qam nenajede více než 600 km na nádrž, musí mít spotřebu přes 9 L na 100km, což znamená u 2.0 176kw 4×4 dieselového passata s DSG že buď jezdí hodně město, nebo jak ho*vado. Tímhle autem se dá jezdit ,,normálně,, a to nemusíš být žádná brzda za cca 6 až 7l/100 a zase, samozřejmě záleží na všem ostatním. Dálnice při 130 km/h cca 6,5 l/100km. Je mi jasné, že tohle auto hodně láká, to ale neznamená, že s tím nejde jezdit ,,normálně,, a úsporněji.

      Už tě vidím, jak bys to neměl za potřebí :-) Silnice není závodní okruh. A fakt tohle auto v otáčkách 2000 až 2500 určitě netrápíš :-)

      Renault Megane 3 dieselové modely mají cca 63 litrů nádrž. Nové 4-kové mají nějakých bohužel 45l.
      Dokonce i do Laguny 3 se dává 1,5 dCi 81kW a ta má cca 66 litrů nádrž – nový Talisman zase nesmyslně o 10 litrů méně…
      Bohužel.

      No takový Renault Megane 3 1,9 dCi 130k úplně pravoproudé není :-) Samozřejmě zase, máme tady rychlostní limity a pokud je budeme dodržovat, tak je i takové auto cajk.
      Už tě vidím, jak jedeš mimo město s tím Passatem a před tebou je borec, co jede třeba 90 až 100 za hodinu, jak ho nerubneš :-)

    • [odkaz]

      60l ofiko, narveš tam 63.

  2. 20V a 5A :-D to by mě zajímalo, když ten telefon nebude vypnutý a budu na něm např. koukat na video, jak bude při takové rychlosti nabíjení topit.. Jedna věc je nabít rychle, ale nehonil bych to do extrémů, vybuchující telefony už tu byly..

  3. Co je na tom divného??? Nádrž na 45 litrů při spotřebě 7 a je to.

  4. Tomáš: Točit turbodiesel? WOW :)

    • No tak u moderního dieselu to zas takový problém není. Ono je mnohdy horší nízké otáčky pro dvouhmotovy setrvačník. Já jezdím rozhodně svižně, jezdím každý den, sice jen 30 km a za 6,4. S paasatem výše by to mohlo být třeba 7 až 8. Spíš ale ne. Každý den provoz, předjet se dá málokdy… A spotřeba se mi ustálila na této hodnotě. Kdybych jel do Prahy a zpátky, tak si to dám po dálnici úplně v pohodě tam a zpátky na jednu nádrž.

    • Neříkám, že se má jakýkoli motor podtáčet, ale mluvit o točení v případě motoru, který má maximum krouťáku mezi 1500 a 2500rpm a maximum výkonu ve 4400rpm (335d MY 2014) je úsměvné. Asi jsem zvyklý nazývat točením něco jiného, ikdyž redline na 9000rpm už je extrém, uznávám :)

    • Btw, za krátké cesty se diesel pěkně poděkuje :)

    • Jo, tak jsi to myslel :-)
      V pohodě, už jezdím několik let a drží :-)
      Ono je to o tom stylu jízdy hodně a taky o tom, jak se o to staráš – což je u mě na hodně dobré úrovni.

    • Studené pojezdy obecně motorům moc nesvědčí, chce ho nechat zahřát, hlavně aby se prohřál i olej, nejen chadící kapalina. A jestli má DFP, tak ho jednou za čas protáhnout, by se pořádně vypálil.

    • No to určitě. Bohužel. Co se dá dělat. Však je to spotrebka ?

    • Tatanka Yotanka

      PASSAT a 6.4l tak to mě vždycky dostane..
      .. Dobře no… Budu si myslet svoje, páč jsem sám majitelem tohohle koncernoveho zázraku. Konkrétně B5.5 6ti kvalt 1.9t/96kW koupený z Říše jako funglovka. 17let dělám automechanika, posledních 5let pro autor. Serv. Auto Havex MB takže zhruba vím jak se k té-dé-íčku chovat, co je a co není ok nafta. (např. Aditiva tipu: močovina, bio nafta atd.)
      Do dneška mě 6.4l ukaze akorát velkej tech.
      Kámo to snad jezdis se sklopenejma zpětnejma a jenom dolu z kopce ne? Reálná pro Passat je 6,9-7,2l.
      Za 6.4l jezdí moje žena v Mercedesu A 180cdi (..je to 2.0l turbo/6kvalt) stylem- plyn, brzda, plyn…

      Věnuji ti novej Nick zdarma pro tebe
      „Fantazíír“

      ..a už se probuď z tý discotéky…
      Hoj a Mír přeju.

      TatankaYotanka

    • Tatanka Yotanka (neregistrovaný): Ach jo, to zas máme den, co? Kdo tady píše, že jezdím za 6,4 s passatem?
      Aditiva tipu…:D:D
      No maras :SD

    • Mam 8stupnovou prevodovku, ktera motor podtaci. S naftou zasadne nad 1500 otacek. Kombinace trilitr + dve turba ani moc jine moznosti nedavaji :-)

    • 1500rpm není žádné točení, radost začíná od 5500-6000rpm k redline :) Ono to auto s automatem ví, jaké otáčky potřebuje.

  5. Resi tady jeste nekdo tu nabijecku??

    • ta neni zajimava. zajimava nabijecka bude az da epl rychlonabijecku aspon 10W :-D

    • Nabíječka je na houno, baterka klekne za půl roku. Hotovo, vyřešeno. Zpět k záživnější diskuzi. ;-)

Napište komentář

Redakce si vyhrazuje právo mazat komentáře, které nesouvisejí s tématem diskuze, nebo jsou útočného či urážlivého charakteru (pomluvy, vulgarity, rasismus či ponižování). V případě porušení těchto pravidel chování může redakce zakázat přístup do diskuze.

Odeslané komentáře jsou strojově kontrolovány (spam, nevhodné výrazy…).