Domů » Bleskovky » Xiaomi Mi Band 6 je zase hit. Prodává se jako housky na krámě

Xiaomi Mi Band 6 je zase hit. Prodává se jako housky na krámě

Chytré náramky Xiaomi Mi Band patří mezi nejprodávanější nositelnou elektroniku na světě a poslední generace chce tento úspěch nadále natahovat. Ředitel Xiaomi Lei Jun se v tomto týdnu pochlubil, že se na trh podařilo vyexpedovat 1 milion těchto náramků, přitom se ještě neprodávají ani měsíc. Rekord to ale není.

Mi Band 6: milion expedovaných kusů za 25 dní

Xiaomi Mi Band 6 se začal prodávat 2. dubna, takže milionového milníku dosáhl za 25 dní. Třetí generaci k této metě stačilo 17 dní, Mi Band 4 to dokonce zvládl za 8 dní. Nutno však podotknout, že Mi Band 6 se na globálním trhu začal prodávat o něco později než v Číně, tudíž se dá předpokládat, že prodeje ještě porostou.

Xiaomi Mi Band 6 02

Nepřehlédněte: Testujeme Xiaomi Mi Band 6: v čem se liší oproti předchozí generaci?

Hardwarové parametry Xiaomi Mi Band 6
Systém: vlastní systém
Rozměry: 47,4 x 18,6 x 12,7 mm, Hmotnost: 24,3 gramů
Čipset: nezjištěno
RAM: 2 MB, Interní paměť: 32 MB,
Displej: AMOLED, 1,56", 152 × 486 px
Bluetooth: 5.0, Wi-Fi: ne, NFC:
, GPS:
Baterie: 125 mAh Li-Pol, Bezdrátové nabíjení:

Náramek Xiaomi Mi Band byl úspěšný od své první generace, za 9 měsíců se podařilo prodat více než 10 milionů kusů. Nemalý podíl na tom měla cenová politika, náramek totiž stál pouhých 80 CNY (asi 300 korun), pozdější modely prodejní cenu navyšovaly. Nutno však podotknout, že se výrazně vylepšovala jejich výbava, oproti dnešnímu AMOLED displeji měl původní Mi Band pouze tři notifikační diody.

Jakub Karásek

Redaktor serveru SMARTMania.cz, příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých tabletofonů.

Diskuze k článku

  1. Nejsem si úplně jistý, ale první Mi BAND měl jen jednu led diodu, tři led diody měl až model Mi BAND 1s

Napište komentář

Redakce si vyhrazuje právo mazat komentáře, které nesouvisejí s tématem diskuze, nebo jsou útočného či urážlivého charakteru (pomluvy, vulgarity, rasismus či ponižování). V případě porušení těchto pravidel chování může redakce zakázat přístup do diskuze.

Odeslané komentáře jsou strojově kontrolovány (spam, nevhodné výrazy…).