S mohutným nástupem chytrých hodinek začaly v posledních letech z pochopitelných důvodů klesat prodeje těch klasických. Mít na zápěstí zařízení, které ukazuje pouze čas, nebo v lepším případě i datum, zkrátka moderního člověka příliš neoslovuje. Přesto se tradiční hodinářské firmy snaží o své zákazníky bojovat, především na marketingovém poli.

O jeden takový PR kousek se postaral také americký Timex, který si zaplatil velký billboard v New Yorku. Na něm jsou zobrazeny jeho nové hodinky v hodnotě 140 dolarů (cca 4 100 Kč s DPH), které prodává ve spolupráci s oděvní společností Adsum. Fotografii doplňuje popisek, který se dá volně přeložit jako „Zjistěte kolik je hodin, aniž byste věděli o 1 249 zmeškaných e-mailech“.

Jakkoli je tato reklama trefná či vtipná, Timex evidentně zapomněl na vlastní řadu iConnect, která se snaží konkurovat Apple Watch nejen svými funkcemi, ale také vzhledem. Reklama tak může působit přinejmenším pokrytecky, pokud Timex odsuzuje chytré hodinky a sám jedny prodává.